زاهدان- با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در آئین افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان و معرفی سرپرست این نمایندگی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: محبت و مودت به امام رضا(ع) متعلق به همه است و این محبت از دل ها بیرون رفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه به زودی نمایندگی آستان قدس رضوی در تمامی استان های کشور راه اندازی می شود، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی تمام عیار است و فلسفه خدمت و حضور در بین این مردم هم برخواسته از پایبندی این مردم به نظام اسلامی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدمت رسانی به مردم به ویژه نیازمندان و محرومان یکی از اهداف مهم آستان قدس رضوی است و در این راستا تلاش خواهیم کرد که از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید آستان قدس رضوی رویکردی فرهنگی است، تصریح کرد: امروز تلاش دشمن بعد از شکست در زمینه های دیگر، تلاش برای ضربه زدن به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی است.

بختیاری افزود: با افتتاح و راه اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها بستر رشد و توسعه در تمامی زمینه ها از جمله فرهنگی فراهم می شود و قطعا نگاه آستان قدس رضوی به این استان ویژه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه توسعه اندیشه های حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از اهداف ایجاد دفاتر نمایندگی در استان ها است، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده آستان قدس رضوی از طرح های عمرانی این استان هم حمایت می کند.

در انتهای این مراسم و با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و مصطفی خاکسار قهرودی معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی و همچنین تعداد دیگری از مسئولان استانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد و دکتر دادخدا خدایار به عنوان سرپرست و مسئول این نمایندگی در این استان معرفی شد.

برچسب‌ها