۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 492068

هافبک رئال‌ مادرید با وجود پیشنهاد هنگفت‌ تیم هبی چین تصمیم گرفت در اسپانیا بماند.

پیشنهاد عجیب تیم چینی به رودریگس رد شد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، خامس رودریگس پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها در مصاحبه‌ای گفت‌: نمی‌توانم ادامه حضورم در رئال‌ مادرید را تایید کنم. می‌خواهم مدت زمان بیشتری بازی کنم و هفت روز برای فکر کردن فرصت دارم اما هافبک کلمبیایی پس از پیروزی برابر سویا و گلزنی در این دیدار اعلام کرد که قصد جدایی از مادرید را ندارد.

اکنون مشخص شده چه تیمی به او پیشنهاد داده است. هافبک کلمبیایی می‌توانست با قبول این پیشنهاد ۱۰ برابر دستمزد بیشتر نسبت به دستمزدش در رئال‌ مادرید کسب کند. هافبک ۲۵ ساله با پیشنهاد تیم هبی مانوئل پیگرینی روبرو شد. این تیم قصد داشت که سالیانه ۳۰ میلیون یورو به این بازیکن بدهد (رودریگس اکنون در مادرید سالیانه ۳.۵ میلیون یورو کسب می‌کند).

به نقل از ایسنا، نخستین پیشنهاد تیم چینی ۸۰ میلیونی یورو بود؛ همان رقمی که مادرید برای جذب این بازیکن از موناکو هزینه کرد. زمانی که باشگاه چینی متوجه شد مادرید قصد فروش این بازیکن را ندارد مبلغ پیشنهادی را به ۱۱۰ میلیون یورو افزایش داد اما پس از تصمیم گیری باشگاه رودریگس خود وارد این موضوع شد و این پیشنهاد  را رد کرد.

باشگاه هبی در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۵ یکی از قدرتمندترین شرکت‌های چینی به نام Fortune Land Development آن را خرید. این باشگاه پیش از این به لیونل مسی پیشنهاد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو را داده بود.

برچسب‌ها