نمایندگان مخافل سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه و در دومین روز مراسم امضای دفتر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل سفارت کشورمان در باکو حاضر شده و درگذشت ایشان را تسلیت گفتند .

محافل مختلف آذربایجان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند

به گزارش "قدس آنلاین"، شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد و رییس آذری کمیسیون مشترک همکاری های افتصادی جمهوری آذربایجان و ایران با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران و امضای دفتر یادبود به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کرد.
وی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت، آن مرحوم نقش بزرگی در توسعه مناسبات ایران و جمهوری آذربایجان داشت و دولت آذربایجان همواره قدردان آن شخصیت خواهد بود.
وی همجنین با اشاره به برنامه های آتی همکاری فیمابین ایران و جمهوری آذربایجان در باره سفر قریب الوقوع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان به باکو خبر داد.
به گفته شاهین مصطفی اف در سفر علی ربیعی قرار است مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید دارو توسط جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان کلنگ برگزار شود.
الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان روز گذشته (سه شنبه) و در اولین روز مراسم امضای دفتر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل سفارت کشورمان در باکو حضور داشت و درگذشت ایشان را به دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها