مدافع مرکزی منچستریونایتد از اعتماد به نفس بالایی تیمش قبل از دیدار برابر لیورپول یاد کرد.

اسمالینگ: با اعتماد به نفس بالایی برابر لیورپول بازی خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد و لیورپول یکشنبه باید در دیداری حساس در لیگ برتر برابر هم به میدان بروند. یونایتد در حالی به استقبال این دیدار می رود که ۹ برد پیاپی روحیه این تیم را بالا برده است. 

کریس اسمالینگ درباره دیدار با لیورپول گفت: قبل از بازی با ردینگ می دانستیم سه دیدار متفاوت در پیش داریم که هر سه نیز در خانه خواهد بود. خوشبختانه دو دیدار اول را با برد به پایان بردیم و حالا باید در لیگ به میدان برویم. بازی بسیار مهمی در پیش داریم. این دیدار می تواند در تعیین جایگاه تیم ها در پایان فصل تعیین کننده باشد. به خوبی به استقبال یکی از دیدارهای حساس فصل می رویم و روحیه بسیار بالایی داریم. در واقع فکر نمی کنم اعتماد به نفس ما از این بیشتر شود. قرار است بعد از یک روز استراحت بعد از بازی برابر هال سیتی در تمرینات به مرور تاکتیک بپردازیم تا به خوبی برای این دیدار حساس آماده شویم. حتم دارم تمام بازیکنان می دانند این دیدار تا چه اندازه برای تیم در پایان فصل مهم خواهد بود.

به نقل از ایسنا، یونایتد ۹ دیدار پی در پی را توانسته است با برد به پایان برساند. این اتفاق از سال ۲۰۰۹ برای اولین بار است که رخ می دهد. آخرین بار در سال ۲۰۰۹ بود که تیم الکس فرگوسن به یازده برد پی در پی دست یافت.

اسمالینگ که در ابتدای فصل زیاد در ترکیب یونایتد قرار نمی گرفت، اکنون چهار دیدار است که در ترکیب شیاطین سرخ به میدان می رود. غیبت مارکوس روخو می تواند باعث شود که اسمالینگ در دیدار برابر لیورپول نیز در کنار فیل جونز، دالی بلیند و آنتونیو والنسیا در خط دفاعی تیمش به میدان برود.

برچسب‌ها