۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 492228

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی مطرح کرد

پکیج انتخاباتی دولت از حضور وزرا در مناطق مرزی و وام‌های معنادار تا ابلاغیه اخیر به معاونان استاندار

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح انتخاباتی دولت موسوم به «اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم» گفت: دولت پکیجی برای انتخابات تعریف
پکیج انتخاباتی دولت از حضور وزرا در مناطق مرزی و وام‌های معنادار تا ابلاغیه اخیر به معاونان استاندار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، احمد خورشیدی‌آزاد با اشاره به موضوع ابلاغ وزارت کشور به استانداری‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم که بر عهده معاونت‌های سیاسی استانداری‌ها گذاشته شده است اظهار کرد: تا پایان انتخابات از این‌گونه خبرها بسیار خواهید شنید.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بحث دخالت در انتخابات و مهندسی افکار عمومی در برخی از دولت‌ها وجود داشته و الان به نظر ما دولت فعلی پکیجی را تدوین کرده که در آن از پخش پول گرفته تا سفرهایی که آقای نوبخت و بعضی از وزرا در مناطق مرزی انجام می‌دهند در ادامه همین بحث است.

وی گفت: در حوزه پخش پول این‌ها در مسکن مهری که به‌عنوان طرح مزخرف به آن نگاه می‌کردند دو هفته پیش مصوبه‌ای داشته‌اند که هزار میلیارد تومان را به مسکن مهر تزریق کنند و پول کلانی هم برای عمران روستاها گذاشتند در حالی‌که برای مسکن مهر و برای روستاها در 3.5 سال گذشته اعتباری اختصاص پیدا نکرده بود.

خورشیدی‌آزاد گفت: برای کارگاه‌های کوچک و متوسط دوباره در همین دو سه ماه اخیر 13 هزار میلیارد تومان اختصاص دادند که قرار است تا آخر سال به 16 هزار میلیارد تومان برسد.

وی افزود: اختصاص 750 میلیارد تومان برای وام‌های سه میلیون تومانی مخصوص بازنشستگان کشوری هم یک بخش از پکیج و برنامه کلی آنهاست.

خورشیدی‌آزاد افزود: بخش دیگر هم این است که کلیه وزرا مأموریتی مشخص کرده‌اند که به شهرها و مناطق مرزی می‌روند و حتی در روستاها حضور پیدا می‌کنند و اصولا کار خود را رها کرده‌اند و وزارتخانه‌ها تقریبا رها شده و کار انتخاباتی می‌کنند.

وی افزود: برای استانداری‌ها و فرمانداری‌ها هم برنامه مشخصی تدوین کرده‌اند که یکی از آن‌ها بحث معاونین استاندار است.

خورشیدی‌آزاد گفت: با توجه به این که اقبال روحانی به شدت کاهش پیدا کرده است و با توجه مشکل اخیر آن‌ها که بخشی از سازمان رأی‌شان از بین رفت؛ به چنین اقداماتی به شدت نیازمندند.

وی افزود: مطمئن باشید که شمشیر از رو بسته شده است و متأسفانه این‌ها هیچ اعتقادی به قانون و قانون‌گرایی نداشته و ندارند کما این‌که از روز اولی که آمدند قانون را بوسیدند و کنار گذاشتند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤوال که مردم تا چه اندازه با این کارها آشنا هستند اظهار کرد: مردم ایران با توجه به هوش و فهم بالایی که دارند و امروز نیز عصر اطلاعات است و اطلاعات محصور نمی‌ماند و اخبار مدام در بین جوامع می‌چرخد قادر به پنهان‌کاری نیستند.

وی گفت: گر طرف مقابل آن‌ها برنامه‌ای کارآمد و عاقلانه داشته باشد به نظر من دولت روحانی تکرار نخواهد شد همچنان که ادامه آن برای کشور اصلا به صلاح نیست.

برچسب‌ها