مدیر پخش فرآورده‌های نفتی سلماس گفت:به منظور تامین سوخت زمستانی شهروندان سه میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی ذخیره سازی شده است.

۳.۶ میلیون لیتر فرآورده نفتی در سلماس ذخیره شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حیدر رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در سه بخش انتقال، ذخیره سازی و توزیع سوخت افزود: سوخت زمستانی ۷۸ درصد روستاهای این شهرستان نیز تأمین شده است.

وی ادامه داد:۲۲ میلیون لیتر نفت سفید نیز برای سوخت زمستانی مدارس، مساجد، خانه‌های بهداشت روستایی، دفاتر خدماتی، دامداری‌ها و قالیبافان تأمین و توزیع شده است و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

رضایی گفت: این ناحیه دارای ۴۶ دستگاه نفتکش سوخت رسان است که علاوه بر سلماس سوخت رسانی به انبارهای نفت ارومیه، خوی و نیروگاه‌های این شهرستان را در دستور کار دارند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی سلماس اظهارداشت: پخش فرآورده‌های نفتی سلماس ۵۱ واحد فروش سوخت در بخش مرکزی و کوهسار دارد که برای توزیع نفت سفید به خانوارها و نفت گاز به کشاورزان منطقه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه تأمین سوخت و مواد نفتی ستاد مدیریت بحران شهرستان سلماس قطعی احتمالی گاز را پیش بینی کرده است، اظهار کرد: در صورت قطع احتمالی گاز تمهیدات لازم برای سوخت رسانی به بیمارستان، نانوایی‌ها و مراکز حساس در اسرع وقت انجام شده است.

به گفته مدیر پخش فرآورده‌های نفتی سلماس این شهرستان دارای ۶ جایگاه توزیع بنزین و نفتگاز، ۵ جایگاه سیان جی، چهار جایگاه محوری روستایی توزیع بنزین و نفتگاز است و در دهه فجر یک جایگاه مدرن دیگر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها