کرج-عضو شورای شهر کرج‌ با اشاره به این‌که مدیریت شهری در طول سالیان‌ گذشته برای ساماندهی این واحدهای صنفی اقدامی نکرده است، گفت: متاسفانه مدیریت شهری ‌کرج در این ارتباط مانند شهروندان عادی به‌گلایه بسنده کرده و اقدام عملی صورت نداده است

مدیریت شهری واحدهای پر سروصدا را سامان نداده است

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم صدیق اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اشتباه برخی مسؤولان و رسانه‌ها به برخی صنوف پر سروصدا از جمله آهنگری، نجاری، جوشکاری ‌که در محدوده شهر و واحدهای مسکونی فعالیت دارند، لقب مزاحم داده می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از این واحدها خارج از بافت شهری و زمانی احداث شدند که هیچ واحد مسکونی‌ای در اطرافشان وجود نداشته‌ است .

وی افزود: در طول سالیان ‌گذشته افزایش بی رویه جمعیت و کاهش زمین در کرج باعث شده واحدهای مسکونی در کنار این واحدهای پرسروصدا رشد قارچ‌گونه داشته باشند.

وی توضیح داد: در اصل این واحدهای مسکونی هستند که مزاحم کسب و کار کسانی شده اند که با زحمت و تلاش فراوان نان خانواده خود را به دست می‌آورند.

صدیق خاطرنشان‌کرد: بدون شک جریمه و پلمپ این واحدهای صنفی نه رفتاری عادلانه است و نه وجهه قانونی دارد چرا که باعث قطع مسیر نان‌آوری عده‌ای می‌‍‌شود.

وی گفت: باید شرایط ساماندهی و انتقال این واحدهای صنفی به خارج از بافت شهر فراهم شود تا نه صاحبان این واحدها و نه مردم ضرر کنند.

برچسب‌ها