کرمان - رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: نقشه های هواشناسی، کاهش دما و بارش باران را برای برخی از مناطق این استان پیش بینی کرده است.

هوای استان کرمان سرد و بارانی می شود

به گزارش قدس آنلاین، حمیده حبیبی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اظهار داشت: روند کاهش دما در استان کرمان از روزهای پایانی هفته جاری آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه می یابد.

وی افزود: با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای امروز شهر کرمان منفی سه درجه گزارش شده ، پیش بینی می شود دمای هوا در کرمان طی روزهای پایانی هفته چهار درجه کاهش یافته و منفی هفت درجه برسد.

وی وزش باد نسبتا شدید برای شرق و شمال کرمان را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده نیز در برخی از نقاط این استان پیش بینی می شود.

وی افزایش دمای کنونی هوا را در کرمان بی سابقه دانست و تصریح کرد: دی ماه همواره سردترین فصل سال در کرمان بوده که امسال شاهد این کاهش دما نیستیم.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان یادآور شد: هم اکنون آسمان کرمان صاف تا کمی ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد همراه است و بیشینه دمای کرمان  ۱۸درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

وی گفت: طبق نقشه های فعلی هواشناسی و در صورت تغییر نکردن این الگوها، امیدواریم اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده شاهد بارش باران در برخی نقاط استان کرمان باشیم.

برچسب‌ها