تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان سراب از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با ۱۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از کارخانه های صنایع غذایی و کسبه بازار برخی از شهرستان های استان تهران خبر داد.

کلاهبردار ۱۷۰ میلیاردی در سراب به دام پلیس افتاد

به گزارش قدس آنلاین، توحید فارسی  اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با استفاده از چک های بلامحل، از تعدادی کارخانه های صنایع غذایی و کسبه بازار برخی از شهرستان های استان تهران،کلاهبرداری کرده و به شهرستان سراب متواری شده است، شناسایی و دستگیری وی در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم با معرفی خود به عنوان تاجر از کارخانه ها و کسبه بازار، اخاذی می کرد، افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهم و دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تعداد ۳۰ شاکی در این پرونده ، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری، از کارخانه های صنایع غذایی و کسبه بازار برخی از شهرستان های استان تهران از جمله شهرستان های ملارد و شهریار اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب در پایان با تشکر از اعتماد و همکاری کسبه و بازاریان ، گفت:با عنایت به فرهنگ بومی منطقه و وجود اعتماد زیاد به همدیگر ، متأسفانه برخی افراد سودجو و کلاهبردار از این وضعیت سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت و کلاهبرداری می نمایند، لذا شایسته است شهروندان بویژه کسبه و بازاریان ضمن رعایت جوانب احتیاط در این موارد هرگونه مورد سوء را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها