ترامپ در کنفرانس خبری خود اعلام کرد اداره داراییهای خود را به دو پسر بزرگش واگذار می کند و برای نظارت بر معاملات از مشاوران استفاده خواهد کرد.

فرزندان ترامپ اداره سازمان تجاری وی را بر عهده خواهند گرفت

به گزارش "قدس آنلاین به نقل از العالم، بنابه گفته  وکیل ترامپ، وی داراییهای خود را نمی فروشد و سرمایه گذاری کور (توافق مالی که طبق آن شخص برای جلو گیری از تضاد منافع سود معاملات تجاری خود را به شخص دیگری واگذار می‌کند) هم انجام نمی دهد.

در عوض ترامپ داراییهای خود را به دو پسر بزرگش واگذار می کند که اداره سازمان ترامپ را بر عهده خواهند داشت. آنها معاملات بین المللی جدید را دنبال نخواهند کرد و مشاورانی را بکار خواهند گرفت تا بر معاملات نظارت کنند. همچنین آنها در امور تجاری با ترامپ مشاوره نخواهند کرد.

ترامپ گفت: امیدوارم بعد از ۸ سال برگردم و بگویم «بسیار عالی! کار را به خوبی انجام دادید. و اگر آنها کار را بد انجام داده باشند به آنها می گویم اخراج هستید.»

تمهیدات بگونه ای است که ترامپ می تواند با کشورهای خارجی معاملاتی را انجام دهد. سی بی اس نیوز دست کم ۱۰ کشور که شامل ترکیه و امارات متحده عربی می شوند را برشمرده است که رییس جمهور منتخب (دونالد ترامپ) در آنجا منافع اقتصادی دارد.

برچسب‌ها