خرم آباد- معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: اگر حلقه اصلی که برای مبارزه با استبداد پیرامون حضرت امام (ره) تشکیل شد که نتیجه آن پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به طور یقین آیت الله رفسنجانی از سابقون بودند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی از سابقون بودند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم بزرگداشت رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام با حضور مسوولان ارشد استان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان ظهر پنجشنبه برگزار شد،

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این مراسم با اشاره به سابقه یار دیرین امام و فعالیت های ایشان گفت: اگر همه ی ما امام را به عنوان معمار کبیر انقلاب می شناسیم بی شک آیت الله رفسنجانی نیز از استوانه های استوار انقلاب بودند.

وی گفت: اگر حلقه اصلی که برای مبارزه با استبداد پیرامون حضرت امام (ره) تشکیل شد که نتیجه آن پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به طور یقین آیت الله رفسنجانی از سابقون بودند.

واشقانی با تفسیر سابقون به دو گونه زمانی و پیشتازی، ادامه داد: اگر بخواهیم یار دیرین امام را به این دو تفسیر کنیم می بایست به نقش ایشان در شکل گیری، پیروزی و حفظ انقلاب باید اشاره کنیم که در سابقه تاریخی و پیشتازی آن فقید سعید در همه عرصه ها گنجانده شده است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: ایشان در تمامی آزمون های سخت زندگی با سربلندی بیرون آمد و مال، جان و عمر خود را تقدیم انقلاب و سازندگی کشور کردند و از مردم شریف و قدر دان ایران اسلامی برای حضور در مراسم تدفین امیرکبیر دوران قدردرانی کردند.

برچسب‌ها