بجنورد- امروز مردم خراسان شمالی همه و همه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، زن و مرد، پیر و جوان،  کرد، ترک، تات، فارس و ترکمن همانند سال های گذشته همپای دیگر ایرانیان در روزی که بارش برف و باران، سراسر استان را سفید پوش کرده است، با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بار دیگر عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را ثابت کردند،

مردم شیعه و سنی خراسان شمالی همدلی و همزبانی خود را به جهانیان نشان دادند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اینبار هم آمدند تا به دشمنان بگویند انقلابی که برای آن خون ها ریخته شد را همواره حمایت می کنند و ترسی از توطئه ها ندارند.

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم متدین و انقلابی دیار خراسان شمالی با دلی دریایی و خروشی خیره کننده از ساعت اولیه امروز با حضور در میدان شهید این شهر، صحنه‌های پرشوری خلق کردند.

دانش‌آموزان و دانشجویان پلاکاردهایی با مضامین شعارهای ضد استکباری در دست گرفته و با ساخت آدمک‌هایی از سران استکبار جهانی، انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام کردند.
اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان پسر از دیگر برنامه های مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  بود که امروز برگزار شد.
حجت الاسلام سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی خراسان شمالی که در این راهپیمایی حضور دارد می گوید: مردم انقلابی و ولایتمدار باب الرضا گنجینه معرفتها، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛ سالروز گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با مشتهای گره کرده و غریو الله و اکبر یک بار دیگر وحدت، همدلی و انسجام خود در به رخ جهانیان کشیدند و جواب دندان شکنی به تمام یاوه گویی های مستکبرین عالم و رئیس جمهور مجنون آمریکای جهان خوار بدهد.
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی ایران در سی و هشت سال گذشته به جهانیان نشان داد که استکبارستیزی با پشتوانه مردمی و تحت تدابیر داهیانه رهبری عالم ، می تواند در قلب تمام آزاد اندیشان جهان رسوخ کرده و موجی از بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان ایجاد کند.
هاشمی افزود: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
وی افزود: تمامی مدیران و پرسنل این مجموعه نیز ، چون همیشه در راه حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و بصیر ایران کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه کردند و همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت و همدلی و صلابت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.
سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان شمالی نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود، ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهاد.
مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز می گوید: ٢٢ بهمن ١٣٥٧، خاطره ای است ماندگار در تاریخ اقتدار ملت ایران. روزی است که تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید. روز پیروزی خون بر شمشیر، روز رهایی ملت مسلمان ایران از چنگال استعمار، روز قدرت نمایی و اقتدار ایران .
حسین فرخنده می افزاید: یادآوری یوم الله ٢٢ بهمن; یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.»
حاج بایرام دهش امام جماعت مسجد محمد رسول الله اهل سنت شهرستان بجنورد نیز بیان اینکه ۲۲ بهمن پیروزی خون بر شمشیر بود افزود: ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی خون بر شمشیر بود و روزی است که حزب الله بر طاغوت پیروز شد و تخت ستم شاهی سرنگون شد.
وی اظهار کرد: در روز پیروزی انقلاب ما همه ایرانیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سال های گذشته حضور داریم تا دشمنان بدانند ایرانیان، انقلاب اسلامی را دوست دارند و از فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت می کنند.

یک دانشجوی بجنوردی هم  گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه تنها ابراز قدردانی از پدیدآورندگان این حماسه بزرگ و ادای وظیفه ملی است، که نقش خنثی کنندگی در بسیاری از توطئه ها علیه مردم ایران نیز دارد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار و استعمار دنیا به گوش جهانیان رساندند.
راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امروز در ۴۳ نقطه از استان خراسان شمالی برگزار شد.

برچسب‌ها