رصدخانه، نام بسته خبری روزانه "قدس" است که در آن، خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را می خوانید.

رصدخانه / جنجال لباس مارک دختر ترامپ

همان کیک و ساندیس همیشگی ؟!

جام نیوز/ بی بی سی فارسی در گزارش معناداری از حضور حماسه آفرین مردم ایران در آیین 22 بهمن امسال، مدعی شد: هیچ کس از درون دل مردم خبر ندارد شاید برخی ها فقط می خواستند کام خودشان را با محصولات داخلی شیرین کنند!

حرف‌های من ... توییت های ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته روزنامه هافینگتون پست، شان اسپایسر- سخنگوی رسانه ای کاخ سفید- در نشست خبری روزانه اش در پاسخ به پرسش انتقادی یک خبرنگار گفت: شما سخنانی را که من پشت این تریبون به ملت بیان می کنم، با یک توییت برابر می دانید؟ این احمقانه‌ترین چیزی است که تاکنون شنیده ام.

روز فسق

العالم/ به گزارش پایگاه سومریه نیوز به نقل از یک منبع محلی در استان نینوای عراق، یک امام جماعت داعشی در یک مسجد شهر موصل درباره ولنتاین هشدار داد. او با روز فسق خواندن 14 فوریه، خرس عروسکی را جلوی نمازگزاران سر برید و گفت: این سرنوشت کسی است که این روز را جشن بگیرد.

تدریس دروس سایبری

شفاف/ به گزارش بی بی سی، قرار است مجموعه دروس امنیت در فضای سایبری به دانش‌آموزان در مدارس انگلیس آموزش داده شود. در یک بازه آزمایشی پنج ساله، 5700 دانش آموز 14 سال به بالا، این دروس را برای 4 ساعت در هفته فرا می‌گیرند.

جنجال لباس مارک دختر ترامپ

عصرایران/ به گزارش یورونیوز، بحث و جدل ها بر سر نشان تجاری ایوانکا ترامپ، در حوزه لباس، کیف و کفش و زیورآلات همچنان ادامه دارد.هفته گذشته «نوردستروم» -مالک ۳۵۰ فروشگاه زنجیره ای- از توقف عرضۀ نشان تجاری ایوانکا ترامپ در فروشگاه های این شرکت خبر داد و درپی آن، کلیان کانوی -مشاور ارشد دونالد ترامپ- آمریکایی ها را به خرید محصولات این برند فراخواند. بیشتر آمریکایی ها اما برند ایوانکا را تحریم کرده اند.

استرداد اسنودن

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش اسپوتنیک به نقل از ان بی سی نیوز، اسنودن در واکنش به خبر احتمال بازگرداندن اش به آمریکا گفت: من هیچ گاه با آژانس اطلاعاتی روسیه همکاری و به کشورم خیانت نکرده ام. او افزود: هیچ کشوری افشاگران را معامله نمی کند زیرا دیگر هیچ کس در آینده جرأت انجام چنین کاری را نمی کند.

خط و نشان موگرینی

ایسنا/ به گزارش آسوشیتدپرس، خانم فدریکا موگرینی- دیپلمات بلندپایه اتحادیه اروپا با هشدار به دونالد ترامپ، گفت: ما در سیاست‌ های آمریکا دخالت نمی‌کنیم و انتظار داریم آمریکا نیز در سیاست‌ های اروپا دخالت نکند.

هند جا زد !

جام نیوز/ درپی تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران شرکت‌های هواپیمایی هند برنامه‌های پرواز خودشان را به ایران متوقف  یا بازنگری می‌کنند. شرکت‌ هواپیمایی ایندیا اکسپرس بیشتر از هواپیماهای شرکت آمریکایی بوئینگ استفاده می‌کند.

کلافگی نخست وزیر

جام نیوز/ نخست وزیر ژاپن در هنگام دیدار با رئیس جمهوری آمریکا درپی اصرار ترامپ برای دست دادن درازمدت با وی، کلافه شد و پس از پایان دست دادن، نفس راحت کشید.

رنجیدن ملت

ساعت24/ روزنامه شرق نوشت: محمود احمدی نژاد- رئیس جمهور پیشین- از رنجیدن دل ملت ایران درپی تحمل فشارهای بی‌سابقه اقتصادی ابراز نگرانی کرده است.

برچسب‌ها