مسابقه امنیت سایبری در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به صورت روزانه برگزار می شود.

قبل از اینکه داعش اسناد جاسوسان را منهدم کند رمزگشایی کنید و جایزه بگیرید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، این مسابقه با هدف آشنایی مخاطبان با حوزه های امنیت سایبری و همچنین شناسایی استعدادهای برتر در این حوزه به صورت روزانه از دوشنبه ۲۵ لغایت ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۵ همزمان با برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

شرکت کنندگان می توانند از عصر روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه به وب‌گاه ctf.seraj.ir مراجعه کرده و پرونده چالش را دریافت کنند و بعد از بدست آوردن جواب سوالات در زمان مشخص شده، پاسخ خود را به آدرس پست الکترونیکی ctf@seraj.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان به منظور اطلاع از چالش های روزانه و همچنین شرایط شرکت در مسابقه به آدرس ctf.seraj.ir مراجعه کنند.

همچنین به افرادی که در مسابقه روزانه امنیت سایبری شرکت کنند و جواب صحیح دهند به قید قرعه یک سکه تمام بهار آزادی اهداء خواهد شد. همچنین به هر کدام از شرکت کنندگانی که حداقل به 3 سوال پاسخ صحیح دهند به قید قرعه، یک آی پد پرو(iPad Pro) نیز اهداء خواهد شد.

چالش روز نخست:

نیروهای اطلاعاتی خودی طی گزارش‌های به دست آمده متوجه وجود جاسوس‌هایی در بین نیروهای سوریه شده‌اند. این گزارش‌ها حاکی از آن است که فهرست این جاسوس‌ها در اختیار مقامات ارشد داعش قرار دارد. از این رو نیروهای خودی طی یک عملیات بسیار محرمانه، اطلاعات مبادله شده بین مقر کنونی داعش در حلب و کارگزار مرکزی را شنود و ذخیره کرده‌اند. متاسفانه در حین عملیات، گروه تکفیری داعش متوجه عملیات شده و اقدام به معدوم کردن کارگزارهای خود نموده است. شما ۴۸ ساعت زمان دارید که با استفاده از این اطلاعات شنود شده، پیش از این‌که داعش اسناد جاسوسان را منهدم کند آن‌ها را رمزگشایی کرده و جایزه بگیرید. برای ورود به سایت مسابقه روی لینک زیر کلیک کنید:

https://ctf.seraj.ir/

نحوه ارسال پاسخ:

لطفا برای ارسال پاسخ، یک پرونده‌ در قالب pdf شامل تمامی توضیحات و راه‌حل تشریحی آماده کرده و با عنوان "چالش نخست" به آدرس پست الکترونیکی ctf@seraj.ir ارسال فرمایید.
برگزاری مسابقه امنیت سایبری با جوایز نفیس

 

اگر پاسخ شما شامل کد، پرونده‌های اضافی و سایر موارد است آن را در داخل پوشه‌ قرار داده و به صورت فشرده zip برای ما ارسال کنید.

لطفا از ارسال رایانامه‌های متعدد خودداری نمایید.

مهلت ارسال پاسخ:

شرکت کنندگان میتوانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۵ پاسخ این چالش را ارسال نمایند، پاسخ هایی که پس از زمان تعیین شده ارسال میگردند مورد بررسی قرار نمی گیرند.

برچسب‌ها