اراک- هیچ سرمایه ای با ارزش تر از ایمان وجود ندارد و این ایمان جایگاه والایی را برای حضرت فاطمه (س) رقم زد و پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه رهبری امام راحل نیز ناشی از ایمان راسخ به خدا بود

هیچ سرمایه ای با ارزش تر از ایمان وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک افزود: رای انتخابات پییش رو نیز باید از امروز آماده بود که دسیسه گران با بهانه های واهی سنگر مقدس نماز جمعه را هدف خود قرار ندهند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه طرح دعاوی انتخاباتی از سنگر مقدس نماز جمعه را نخواهیم داد و همه باید در لوای منویات مقام معظم رهبری برای حضوری پرشور و حماسی گام بردارند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس فتوای مقام معظم رهبری به دنبال بمب اتم نبوده و نیست و تلاش های تسلیحاتی اتمی را امری را حرام می داند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ایام فاطمیه عنوان کرد: قرآن کریم بر عقل سلیم و شکل گیری نفس مطمئنه در افراد تاکید بسیار کرده تا به واسطه آن با وجودی غنی از ایمان و ولایت اهل، بیت گنجینه ای عظیم محقق شود.

وی افزود: هیچ سرمایه ای با ارزش تر از ایمان وجود ندارد و این ایمان جایگاه والایی را برای حضرت فاطمه (س ) رقم زد و پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه رهبری امام راحل نیز ناشی از ایمان راسخ به خدا بود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: پیوند با فاطمه الزهرا(س) عظیم ترین پیوند هاست که ابعاد این عظمت برای مخلوقات قابل درک نیست.

وی با اشاره به هفته سلامت مردان اظهارکرد: ۳۰ درصد هزینه های درمانی ناشی از رعایت نکردن نکات پیشگیرانه است و این درحالی ااست که افراد با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه می توانند تا ۸۰ درصد سلامت جسمی خود را تضمین کنند.

دری نجف آبادی عنوان کرد: روز گذشته تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک کامیون در دوراهی آشتیان به وقوع پیوست که اگر موارد پیشگیرانه و نکات ایمنی رعایت می شد امروز شاهد این وقایع تلخ نبودیم .

امام جمعه اراک گفت: چاقی، دیابت، مشکلات قلبی و عروقی و بسیاری از بیماری ها با رعایت موارد پیشگیرانه قابل کنترل است و هزینه ها و خسارات جانی و مالی را نیز به حداقل می رساند.

خطیب جمعه اراک تصریح کرد: اصلاح شیوه زندگی بی شک در کاهش هزینه های سربار درمانی موثر است و این شیوه نیز باید از دوران کودکی و نوجوانی در افراد نهادینه شود.

امام جمعه اراک با اشاره به تلاش های عوامل راهداری و دستگاه های مربوطه در بارش اخیر برف افزود: دستگاه های اجرایی در کنترل آنفولانزای فوق حاد پرندگان نیز کارنامه موفقی را به جا گذاشتند که قابل تقدیر است چرا که اگر این بیمار مهار نمی شد خسارات فراوانی را بر استان وارد می کرد.

برچسب‌ها