تبریز- قائم مقام ستاد سفر اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی گفت: باید تمامی نهادها که در خط مقدم استقبال از مسافران هستند باید با جدیت و همت وارد میدان شوند تا نوروز ۹۶ تمرینی شایسته به منظور آمادگی هر چه بهتر برای تبریز ۲۰۱۸ باشد.

نوروز ۹۶ تمرینی شایسته به منظور آمادگی هر چه بهتر برای تبریز ۲۰۱۸ است

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق پور مهدی ظهر روز دوشنبه دوم اسفند در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در محل استانداری اظهار داشت: امسال در نوروز ۹۶ باید  میهمان نوازی خود را در عمل به میهمانان نشان دهیم تمامی دستگاههای ذیربط با  همدلی و همراهی به انجام وظایف محوله خود در عید بپردازند تا شاهد بازتاب شایسته این امر در سطح کشور باشیم.

وی گفت: باید تمامی نهادها که در خط مقدم استقبال از مسافران هستند باید با جدیت و همت وارد میدان شوند تا نوروز ۹۶ تمرینی شایسته به منظور آمادگی هر چه بهتر برای تبریز ۲۰۱۸ باشد.

پورمهدی بر برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و عرضه محصولات کشاورزی به منظور ترویج فرهنگ و حمایت از تولید کننده داخلی تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار در ادامه این جلسه گفت: تور های استان گردی در سطح استان برنامه ریزی شده است تا موجبات آشنایی بیشتر گردشگران با فرهنگ این خطه وجاذبه های طبیعی و تاریخی آن فراهم شود.

وی بر اهمیت نظارت و بازرسی بر مبادی ورودی و پایانه های شهر تاکید کرد و افزود: برخورد و نگاه اول چیزی است که در ذهن مسافر ماندگار می شود پس باید به این امر اهمیت داده شود.

وی وظیفه کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان را بسیار کلیدی ارزیابی نمود و گفت: در جهت اطلاع رسانی و معرفی استان باید شاهد حرکتی هماهنگ، متمرکز از سوی دستگاههای اجرایی باشیم و از فناوری های روز و رسانه های پر مخاطب استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: دستگاهها موظف هستند لوگوی تبریز ۲۰۱۸ در تمامی برنامه های استانی و ملی و حتی بین المللی و نیز اقلام فرهنگی تولیدی خود استفاده کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اولویت اول در اسکان مسافر و گردشگر، تاسیسات گردشگری مجوزدار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد و گفت: با توکل به خدا و همکاری تمامی اعضای ستاد شاهد نوروز متفاوت در عید ۹۶ خواهیم بود.

برچسب‌ها