جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی گفت:اگر جمهوری اسلامی در سوریه حضور نداشت کشتار مردم آن چند برابر شده بود. <BR> <BR>

سردار قاآنی:جلوی کشتار های بزرگ در سوریه را گرفتیم

سردار اسماعیل قاآنی در گفتگو اختصاصی با (ایسنا)با اشاره به حضور موثر نیروی قدس سپاه پاسداران در سوریه افزود: تا وقتی در سوریه نبودیم کشتار های مردم آن توسط معارضین زیاد بود اما با حضور جمهوری اسلامی به طور فیزیکی و غیر فیزیکی جلوی کشتار های بزرگ در سوریه گرفته شد.
وی تصریح کرد: با وجود تمام اشکالاتی که دولت سوریه دارد و ما برای رفع آنها متذکر بوده ایم ،اما سوریه جفرافیای مقاومت است وعلت فشارهای آمریکا و اسرائیل به این دلیل است که دیدند تصرف آن امکان پذیر نیست.

سردار قاآنی در پاسخ به اینکه نیروی قدس سپاه چه نقشی در خصوص بیداری اسلامی منطقه داشته است خاطر نشان کرد:بیداری اسلامی تنها مربوط به نیروی قدس نمی شود بلکه این نیرو در کنار نیروهای دیگر کار خود را انجام داد و این ادامه خواهد داشت.

وی افزود:اگر آمریکایی ها و کشور های اروپایی جمع شوند و تمام انرژی خود را صرف کنند نمی توانند کنفرانسی مانند بیداری اسلامی برگزار نمایند چرا که کسی پاسخ مثبت به آنها نخواهد داد و نیرو هایی در این اجلاس حضور داشتند که حاضر نیستند در کشور خودشان در چنین کنفرانس هایی شرکت کنند و این خیلی ارزشمند می باشد .
وی ادامه داد: زیر ساخت بیداری اسلامی اینها است و ولایت نقش به سزایی در آن دارد چرا که اذعان همه ملت ها این است که چون جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه دارد موفق است .

 

پخش زنده