ایلام -استاندار ایلام با اشاره به موقعیت بسیار خوب استان ایلام در زمینه گردشگری و ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری و به ویژه وجود مرز بین‌المللی مهران در این استان گفت: ایام نوروز سال ۹۶ گردشگران عراقی از استان واسط استان ایلام را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

ایلام در تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران عراقی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا مروارید در مراسم «استارت آپ گردشگری و صنایع دستی» که در دانشگاه ایلام برگزار شد بیان کرد:

در صورتی که به موضوع گردشگری توجه شود، بسیاری از مشکلات موجود به ویژه بیکاری برطرف می‌شود و با رونق گرفتن حوزه و صنعت گردشگری اشتغال ایجاد می‌شود و از میزان بیکاری در استان نیز کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگران عراقی تعطیلات نوروز به ایلام سفر می‌کنند، گفت: باید در زمینه گردشگری ماجراجویانه در استان ایلام کار انجام شود.

وی گفت: داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار و هوایی بسیار متنوع سبب می‌شود که گردشگران به حضور در استان علاقه نشان دهند که در این میان لازم است که جاذبه‌های استان را به مردم معرفی کرد.

مروارید خاطرنشان کرد: امیدوارم که با همکاری و همفکری و تعامل در این استارت آپ ایده‌های خوبی ارائه شود و از طرف استانداری نیز به سه ایده برتر جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: ما فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در استان در حوزه گردشگری و رونق این بخش مانند ساحل زیبای سد سیمره داریم که لازم است در این بخش سرمایه گذاری شود.

برچسب‌ها