خرم آباد- مراسم بزرگداشت پهلوان پیشکسوت مرحوم حاج حسین زهتابچی از نام آوران و خیرین شهرستان خرم آباد برگزار شد.

مراسم بزرگداشت پهلوان زهتابچی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، با حضور پیشکسوتان ورزش باستانی و جمعی از خیران در قبرستان خضر شهرستان خرم آباد صبح جمعه مراسم بزرگداشت مرحوم زهتابچی برگزار شد.

محمد مدبر خبرنگار و مداح پیشکسوت شهرستان خرم آباد با اشاره به ویژه گی ها و محسنات آن مرحوم اظهار داشت: مرحوم زهتابچی از خیران بزرگ و از مریدان واقعی حضرت اباعبدالله الحسین بود که زندگی و عمر خود را وقف ائمه بزرگوار کرد.

وی مرحوم زهتابچی را نمونه بارز ظلم ستیزی برشمرد و افزود: این مرد بزرگ در سالهای پیش از انقلاب از جمله کسانی بود که علیه رژیم ستم شاهی به پا خاست و با کمک های خود نقش بسزایی در غلبه مردم به نیروهای طاغوت داشت.

غلامحسین گرشاسبی از پیشکسوتان ورزش باستانی نیز در چند جمله به ویژه گیهای آن مرحوم اشاره کرد و گفت: زهتابچی از نامداران ورزش باستانی بود و تمام پیشکسوتان در سراسر کشور او را می شناختند چرا که تمام خصلت های پهلوانی و جوانمردی را در وجود وی دیده بودند.

وی یتیم نوازی و دستگیری از فقرا را از مهمترین ویژه گیهای آن مرحوم برشمرد و افزود: زهتابچی یک پهلوان واقعی بود و سعی میکرد با الگوبرداری از مولایش حضرت علی به نیازمندان کمک و آنها را حمایت

این مراسم با همکاری روزنامه قدس لرستان برگزار شد.

برچسب‌ها