امام جمعه زارچ یزد گفت: موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا رقم خورده است.

موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا رقم خورده است

به گزارش قدس آانلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقان نیری پیش ازظهر امروز در مراسم وداع  مردم یزد با دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در مسجد روضه محمدیه اظهارداشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش‌های آنها به نسل جوان از مهمرتین ضرورت‌های حال حاضر انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در بحرین و یمن و سوریه وارد جنگ نظامی علیه مسلمانان شده‌اند  افزود: این جنگ ها خسارت‌ها و جنایت‌های بسیاری علیه دنیای اسلام به جا گذاشته است.

دهقان نیری تصریح کرد: اگردشمن در جنگ‌های نظامی نتیجه‌ای نمی‌گیرد به معنای آن نیست که ما نیازی به تقویت قدرت دفاعی و نظامی خود در کشور نداشته باشیم بلکه باید تمام استعداد و توان خود را به کار بندیم که اگر روزی دیوانه‌ای وارد شد و خواست به کشور اسلامی ما هجمه‌ای وارد کند در برابر آنها ایستادگی کنیم.

 امام جمعه بخش زارچ  گفت: استکبار جهانی در جنگ هشت ساله علیه ایران، ناکامی‌های بسیار یداشت در این جنگ تمام جهان با ایران وارد جنگ شدند ولی نتوانستند در برابر ایران به پیروزی دست پیدا کنند و دشمن به قدرت نظامی و دفاعی ایران پی برده و در هشت سال دفاع مقدس هم این موضوع را فهمیده‌اند که نمی‌توانند در برابر ایران کاری از پیش ببرند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر روش خود راتغییر داده گفت:  دشمن امروز آرام آرام در حال حرکت است فکر و تفکر و فرهنگ یک جامعه را نشانه گرفته  و سلاح وابزار جنگی دشمن در حال حاضر  رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وفضای مجازی  می باشد .

درپایان این مراسم روضه خوان ی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه برگزار شد ومرم با دو شهید هشت سال دفاع مقدس وداع کردند

برچسب‌ها