اصفهان- امام جمعه اصفهان با بیان اینکه برپایی کنسرت راه شاد کردن مردم نیست بیان کرد: باید مسوولان کشور به فکر مسرور کردن مردم باشند و این شادی با برپایی کنسرت محقق نمی شد.

نشاط در جامعه با برپایی کنسرت حاصل نمی شود/معیشت مردم مشکل دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان اظهار داشت: باید معنای نشاط را بدانیم، آیا راه نشاط فقط برگزاری کنسرت است؟ اگر فردی شاد باشد اما جیب او خالی و پر پول نباشد، این شادی بی‌فایده است.

وی افزود: بنده تعجب می‌کنم از کسی که مرد فاضلی است اما عنوان می‌کند «عده‌ای اجازه نمی‌دهند مردم نشاط نداشته باشند» این در حالی است که باید معنای نشاط را بدانیم، آیا معنای نشاط کنسرت است، اگر فردی شاد باشد اما جیب او خالی و پر پول نباشد این شادی بی فایده است.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: هفته گذشته در سفری به منطقه جرقویه اصفهان مرد بزرگی با گریه عنوان می‌کرد که چند ماهی است حقوق نگرفته، طبیعی است که در شب عید این فرد نمی‌تواند نشاط داشته باشد.

وی افزود: من در رابطه با حقوق کارکنان راه و شهرسازی با معاون رئیس جمهور صحبت کردم و گفتم این افراد گریه می‌کنند و هیچ کاری بلد نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان ادامه داد: کنسرت و سرور بد نیست و ما هر موقع درباره این مباحث صحبت می‌کنیم فوری رسانه‌های غربی موضع می‌گیرند اما برای شادی باید فکر اساسی کرد و نباید تنها به کنسرت بسنده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: مسوولان بالا بفهمند که سرور چیست و تعجب می کنم که از رییس جمهور که گفته نمی دانم چرا نمی گذارید مردم شاد باشند و مگر کسی است که بخواهد مردم نشاط نداشته باشند؟

آیت الله طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: کنسرت برگزار کردن و چاک دهان باز کردن نشاط نیستند و نشاط این نیست که مردم در شهر اصفهان جمع شوند و کسی بخواند و دیگران بخنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خطاب به استاندار بیان کرد: آقای استاندار حقوق کارکنان راهسازی و  حمل و نقل را پیگیری کنید چرا که مردم در جرقویه و حسن آباد گریه می‌کردند.

وی اضافه کرد: پس از برگزار کردن کنسرت سوژه بی. بی. سی و روزنامه‌ها می شویم، بد است که در شب عید بعضی حقوق ندارند.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: کسی مخالف نشاط مردم نیست اما باید بدانیم که نشاط چیست؟ کدام پیامبران نشاط را این گونه مفهوم کردند؟ بلکه رفع مشکلات مردم نشاط است.

وی بیان کرد: در روز درختکاری درخت بکارید اگر هر ایرانی یک درخت بکارد ۸۰ میلیون درخت در روز درختکاری کاشته می شود اما باید توجه داشته باشیم که به اندازه از آب استفاده کنیم.

برچسب‌ها