کرمان- امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه یکی از افسران آمریکا به نام«اسکات مدل» طرح هفت ماده‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است بیان کرد: این آقا گفته است که با اجرای این طرح ایران را یا مهار می‌کنیم و یا از پای در می‌آوریم و لذا ایران هراسی یکی از همین طرح ها ست.

ایران هراسی و ایجاد شایعات پروژه دشمن است

به گزار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی‌(ع) این شهر با بیان اینکه انقلابی‌گری و نفوذ مسائلی است که رهبر معظم انقلاب جدای از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سخنان خود به آنها اشاره دارند افزود:  باید با گراهایی که رهبر معظم انقلاب در مطالب خود می‌دهند، آشنا بوده و بدانیم که دشمن در حال انجام چه توطئه‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در مسئله مذاکرات بارها فرمودند که آمریکا دست از شیطنت‌های خود برنمی‌دارد افزود: امروز به عینه مشخص است که آمریکا روز به روز تحریم‌های جدید وضع می‌کند و هر روز هم کشور را به تحریم‌های جدید تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جنگ تبلیغاتی علیه نظام در این طرح راه‌اندازی شده است گفت: موضوع ایران‌هراسی و ایجاد شایعات کذب برای ناامیدی مردم و تخریب نهادهای ارزشی مثل سپاه پاسداران از اهداف اجرای این طرح است.

قاسمی‌زاده با بیان اینکه به بهانه حقوق بشر بر ایران فشار آورده‌اند افزود: عربستانی که علیه کشور مسلمان یمن جنگ را شروع کرده است امروز ادعای حقوق بشر در ایران را دارد.

وی با اشاره به حضور شهدای گمنام در استان کرمان همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: حضور شهدا به مسئولان یادآوری می‌کند که انقلاب اسلامی ایران به سادگی به دست نیامده و بدانند که برای این پست‌ها چه خون‌هایی ریخته شده است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد امام(ره) در کشور است گفت: این هفته، هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و بهتر است از آنچه که قرار است در شب عید هزینه کنیم، بخشی را به فقرا و نیازمندان در جامعه اختصاص دهیم و آنها را هم شاد کنیم.

برچسب‌ها