مشهد- نوید محمدزاده بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با اجرا در نمایش «آخرین نامه» ۲۱ اسفندماه مهمان علاقه مندان به تئاتر در مشهد می شود.

نوید محمدزاده با نمایش «آخرین نامه» مهمان تئاتر دوستان مشهدی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این نمایش تنها در روز شنبه ۲۱ اسفندماه در ساعت های ۱۶ و ۳۰ دقیقه، ۱۹ و ۲۱ در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اجرا می شود و زمان فروش بلیت این نمایش از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه است.

«نیمه پرلیوان» دیگر نمایش این هفته سالن های تئاتر مشهد است که در تماشاخانه شمایل از یکشنبه ۱۵ اسفند ماه تا جمعه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به روی صحنه می رود.

کمدی موزیکال «ترمیناتور» نیز روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۹ و ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای رسانه و فن آوری اجرا می شود.

«خدای کشتار» در تالار رودکی آمفی تئاتر پردیس دانشگاه فردوسی از یکشنبه ۱۵ اسفند تا پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه ساعت ۱۸ به روی صحنه می رود.

«سه خواهر» نیز یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ اسفندماه ساعت ۱۹ در سالن اصلی تئاتر شهر واقع در پارک ملت به نمایش در می آید.

نمایش های موزیکال «سندباد در ایران» و «کدو قل قل زن» یکشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۵، ۱۹ و ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۸ الی ۲۰ در آمفی تئاتر تلاش به روی صحنه می رود.

بزرگترین گردهمایی انگیزشی کشور نیز با حضور علیرضا آزمندیان و با اجرای استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده، الیکا عبدالرزاقی و مهران احمدی ساعت ۱۶ الی ۲۱ در تالار نصر روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه برگزار می شود.

همچنین جشن خنده حسن ریوندی از ساعت ۱۸ الی ۲۱ پنجشنبه ۱۹ اسفندماه در تالار اطلسیه اجرا می شود.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت هر یک از این نمایش ها می توانند از طریق آدرس اینترنتی mashhad-gisheh.com اقدام کنند.

برچسب‌ها