شهرکرد- رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد بیان کرد: وضعیت بازار شب عید در شهرکرد رضایت‌بخش نیست البته ممکن است در روزهای پایانی سال وضعیت بهتر شود.

امیدواری به بازار شب عید در روزهای پایانی سال/ بیشترین مشکل عدم درج قیمت است

به گزارش قدس آنلاین، نجف کریمی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز در شهرکرد به ازای هر کیلو هزار تومان افزایش یافت، اظهار داشت: گوشت قرمز استان از سوی استان همجوار به قیمت بالاتر خریداری  که در صورت ادامه این وضعیت گوشت قرمز در استان کمیاب می‌شد.

وی افزود: برای جلوگیری از این اتفاق قیمت گوشت پس از برگزاری جلسات متعدد با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از ۳۴ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان افزایش یافت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد با اشاره به وضعیت بازار شب عید در استان بیان کرد: وضعیت فروش بازار مانند سال‌های گذشته نیست اما ممکن است که در روزهای پایانی سال این وضعیت بهتر شود.

کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازار شب عید گفت: فروش فوق‌العاده با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد شامل لباس، کیف، کفش و آجیل آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز نمایشگاه تولیدی‌های استان با کمترین قیمت خاطرنشان کرد: بازرسی از سوی اتاق اصناف انجام که بیشترین مشکلات در زمینه عدم درج قیمت است.

برچسب‌ها