قم- فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده که خود دشمنان اعتراف می‌کنند ایران به مرحله بازدارندگی رسیده است، گفت: وظیفه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست، این وظیفه برای نفس خودمان است والا شهدا مقام رفیعی نزد خدا دارند.

ایران در مرحله بازدارندگی/ وظیفه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی فدوی ‌در مراسم یادواره ۵۰۴ شهید منطقه چهارمردان قم، با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا اظهار داشت: ما باید از شهدا مدد بگیریم تا بتوانیم تکالیفی که آن‌ها بر دوش ما گذاشته‌اند، به نحو احسنت انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با توجه به افزایش قدرت ایران از دوران انقلاب تاکنون و همچنین دشمنی روزافزون دشمنان تاکنون گفت: علت عدم پیروزی‌های دشمنان، ماهیت اختلاف آن‌ها با انقلاب است. ماهیت اختلافات دشمنان از دوران جنگ و انقلاب مادی نیست، بلکه معنوی و بین حق و باطل است، وظیفه ما شناخت این ماهیت است.

وی با اشاره با ایستادگی و دفاع هشت‌ساله ما در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن و همچنین لزوم مواظبت از ثمره جنگ و انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده که خود دشمنان اعتراف می‌کنند ایران به مرحله بازدارندگی رسیده است.

سردار فدوی با توجه به پشتکار تلاش مردمان انقلاب اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی تصریح کرد: ما باید با استطاعتی که در سال ۵۹ داشتیم الآن پای‌کار بیاییم و در راه پیشرفت قدم برداریم، شرط کمک خداوند استطاعت‌، وحدت و پشتکار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اردوهای راهیان‌نور تأکید کرد: وظیفه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست، این وظیفه برای نفس خودمان است والا شهدا مقام رفیعی نزد خدا دارند.

سردار فدوی با بیان اینکه احیای اسلام ناب محمدی یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی بوده است، افزود: انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های جهانی قرار دارد اما جمهوری اسلامی روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و کشورهای مدعی یارای مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به سه مرحله ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گذرانده است، ادامه داد: در مرحله بازدارندگی توانستیم نقشه‌های دشمن را بی‌اثر کرده و آن‌ها را شکست دهیم. در زمینه هسته‌ای باید مراقب باشیم که مبانی و اهداف را گم نکنیم، ما شروطی که باید در این زمینه انجام می‌دادیم را به‌درستی انجام داده‌ایم.

برچسب‌ها