خرم آباد- معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: ایران کشوری است که مصرف انرژی بسیار بالایی نسبت به دیگر کشورها دارد زیرا به دلیل ارزان بودن انرژی، مصرف کنندگان قدر آن را نمی دانند.

مصرف کنندگان در ایران قدر انرژی ارزان را نمی دانند

به گزارش قدس آنلاین، محمد اصلانی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات استان، با بیان اینکه جهت کنترل رفع نواقص باید از بازرسان استفاده کنیم، اظهار داشت: ما برای رفع نقص و بهینه کردن موتورخانه ها باید حتما از شرکت های تاسیساتی اجرایی استفاده کنیم و ابتدا باید شرکت های تاسیساتی توسط موسسه استاندارد توجیه شوند.

وی افزود: متاسفانه در فرهنگ ساخت و ساز ما در برخی موارد موتورخانه ها را به بدترین نقطه انتقال می دهند در حالیکه موتورخانه باید در نقطه بسیار خوبی قرار گیرد تا از نظر تهویه هیچگونه مشکلی نداشته باشد.

اصلانی تصریح کرد: لازم است کمیته ای متشکل از تعزیزات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و استاندارد لرستان برای بررسی سالانه ترازوها و کالیبره کردن آن ها تشکیل شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان در خصوص استانداردسازی آسانسورهای استان عنوان کرد: هر دستگاه دارای آسانسور فاقد استاندارد لازم باشد باید پلمب شود.

وی با تاکید بر اینکه نظام مهندسی و شهرداری ها باید اقدامات لازم را در خصوص استانداردسازی آسانسورها انجام دهند، گفت: بازرسین اداره استاندارد یک هفته فرصت دارند مشکلات و موانع استانداردسازی آسانسورها و وسایل تفریحی و بازی و سایر وسایلی که تاییدیه استاندارد را دریافت نکرده اند را اعلام کنند.

برچسب‌ها