قزوین - مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در راستای جذب سرمایه گذار خارجی در پسابرجام از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲ هیئت تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری از شهرکها و نواحی صنعتی استان بازدید کرده اند.

۱۲ هیئت تجاری در شهرک های صنعتی استان قزوین حضور یافتند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید هیئت تجاری لهستان از شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: این شرکت در سالجاری با حمایت های مالی ۲ هیئت تجاری به نمایشگاه کشور روسیه و کنیا اعزام کرده و ۱۲ هیئت تجاری از کشورهای ایتالیا، لهستان، چین ، آفریقای جنوبی ، اسلواکی، عراق، سفرا، سوئد ، ترکیه از شهرک ها و نواحی صنعتی استان بازدید کردنده اند.

وی ضمن اشاره به حمایت این شرکت از واحدهای تولیدی در فروش محصولات گفت: در راستای کمک به توسعه بازار واحدهای تولیدی و صنعتی از ابتدای امسال تاکنون و با حمایتهای مالی این شرکت ، ۲۱ واحد تولیدی در ۹ نمایشگاه خارجی در کشورهای ترکیه، آلمان، روسیه ، کنیا حضور پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین از جذب ۲۶۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: از این میزان ۲۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در سالجاری محقق شده است.

 قابل ذکر است ۲۰ تن از مسئولان اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان کشور لهستان به همراه کاشچینسکی معاون وزیر توسعه اقتصادی لهستان یولیوش گایلو سفیر این کشور در ایران به منظور آشنایی با توانمندی های صنعتی و ظرفیت های سرمایه گذاری از شهرک صنعتی کاسپین و مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار و نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بازدید کردند.

برچسب‌ها