کرمان- فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: در عملیات کوثر ۹۵ علاوه بر دستگیری ۷۴ نفر از متهمان تحت تعقیب قضایی و چهار قاتل، دو نفر شرور مسلح فراری نیز دستگیر شدند.

مناطق جرم خیز شهرستان های جنوبی کرمان پاکسازی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا فیروزبخت، صبح چهارشنبه پس از اتمام طرح عملیاتی مشترک پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان های جنوبی و شرقی استان کرمان با عنوان کوثر ۹۵ اظهار کرد: این طرح پس از اتمام مرحله شناسایی و برآوردهای اطلاعاتی، با بهره گیری از تیم های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهرستان به مدت دو روز به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور با هدف افزایش احساس امنیت در شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بوده، افزود: متهمان تحت تعقیب مقام قضایی، جمع آوری سلاح های غیر مجاز، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه از دیگر اهداف این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: در پایان این طرح ۷۴ نفر از متهمان تحت تعقیب قضایی، ۲۵ سارق عادی و دو سارق مسلح و همچین ۴ قاتل دستگیر شدند.

وی دستاوردهای اجرایی شدن این طرح برشمرد و گفت: در این عملیات ۱۸ دستگاه خودروی دارای دستور توقیف قضایی توقیف شدند و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: کشف ۹ فقره انواع سرقت و اموال مسروقه مربوط به آن و ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر دستاوردهای عملیات کوثر ۹۵ بوده است.

سرهنگ فیروزبخت مهمترین دستاورد این طرح را کشف مقادیری سلاح ممنوعه به همراه مهمات مربوط به آن ها دانست و گفت: در این عملیات ۲ شرور مسلح فراری، ۱۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر و ۹ نفر خرده فروش دستگیر شدند و ۱۴۱ کیلو مواد مخدر، ۹ فقره سرقت احشام به همراه ۱۰۰ راس دام سرقتی و ۵ نفر شتر قاچاق دستگیر شدند.

وی افزود: احقاق حق افراد زیان دیده در زمینه جرایم مختلف از اولویت های اصلی پلیس شهرستان رودبار جنوب است.

سرهنگ فیروزبخت با بیان اینکه اجرای این طرح موجب خرسندی مردم و مسئولان در سطح شهرستان شده، افزود: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی به طور جدی در دستور کار سبزپوشان عرضه نظم و امنیت این فرماندهی است.

برچسب‌ها