کرمان- مدیر کل امور مالیاتی کرمان گفت: مودیانی که تا پایان سال اصل مالیات خود را پرداخت کنند، تمامی جرایم آن ها بخشیده می شود.

بخشش جرایم مودیانی که تا پایان سال اصل مالیات خود را پرداخت کنند
به گزارش قدس آنلاین، محمد سلمانی صبح چهارشنبه از بخشودگی جرایم مالیاتی مودیانی که از تا پایان سال اصل مالیات خود را پرداخت کنند، اظهار کرد: به منظور کمک به واحدهای تولیدی، اصناف، بازاریان و اقشار مردم براساس دستور سازمان امور مالیاتی کشور مودیانی که اصل مالیات خود را پرداخت کنند تمامی جرایم آن ها بخشیده می شود.
وی با بیان اینکه مودیانی که ۵۰ درصد مالیات سال ۹۵ را پرداخت کنند، مابقی مالیات آنها تقسیط می شود، ادامه داد: جرایم متعلقه پس از اتمام اقساط بخشیده می شود.
مدیرکل امور مالیاتی کرمان همچنین با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی در سطح استان گفت: برای رفع مشکل واحدهای تولیدی و کارخانه ها، گروهی به سرپرسی مدیرکل امور مالیاتی استان به همراه معاون و ممیز مالیاتی از واحدهای تولیدی بازدید و از نزدیک به مشکلات آن ها رسیدگی کرده و مالیات آن ها اعلام می شود.
وی  ادامه داد: مودیان می توانند مالیات بر ارزش افزوده خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و برای پرداخت مالیات عملکرد خود به واحد مالیاتی مربوطه مراجعه کنند.

برچسب‌ها