خرم آباد- دبیر مجمع استانداران کشور گفت: آثاری از محرومیت ها و عقب ماندگی بر چهره استان لرستان است که باید پیشرفت، سلامت، امنیت و رفاه جایگزین آن ها شود.

پیشرفت و امنیت لرستان باید جایگزین محرومیت ها شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین طاهری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان بابیان اینکه یک تحرک و فعالیت بسیار فراگیر و خوب در لرستان شکل‌گرفته است اظهار داشت: تغییر ایجاده شده در وضعیت لرستان نشان‌دهنده برنامه‌ریزی هدف‌دار است که این قافله با تلاش‌های مسئولان در حرکت است.

دبیر مجمع استانداران کشور بیان کرد: مجمع استانداران کشور ارکانی را برای خود تعریف کرده‌اند که یکی از این ارکان تشکیل کمیته‌های استانی است که متشکل از استاندار، افراد بومی یک استان که در استان‌های دیگر عهده‌دار مسئولیت استانداری باشند، معاونان استاندار و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی منظور از تشکیل جلسات کمیته‌های استانی مجمع استانداران را استفاده از تجربیات، سوابق و نظریات اندوخته شده افرادی که در ادوار گذشته مسئول استان بودند، دانست و تصریح کرد: نتیجه این جلسات به‌صورت مکتوب جمع‌آوری و به وزارت کشور و  ریاست جمهوری منعکس می‌شود.

طاهری خاطرنشان کرد: در این جلسات سوابق و تجربیات بدون در نظر گرفتن محتوا و تعلقات فکری به‌صورت کارشناسی مطرح می‌شوند تا تجربیات به درد مدیریت مجموعه استان بخورد.

وی به بیان هدف تشکیل این مجمع پرداخت و عنوان کرد: مجمع استانداران کشور در سال ۱۳۸۴ با اخذ مجوز رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون ۲۳۰ استاندار بعد از انقلاب عضو آن هستند.

برچسب‌ها