لنگرود-شهردار لنگرود گفت: سرمایه گذاران خارجی دعوت شدند تا در پروژه احداث تصفیه خانه آب لنگرود به ارزش ۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کنند.

خارجی ها در احداث تصفیه‌خانه آب در لنگرود سرمایه گذاری می کنند

به گزارش قدس آنلاین، رضا کحالی با بیان اینکه یک گروه سرمایه گذار از کشور چین در قالب یک هیئت تجاری به شهرستان لنگرود آمدند اظهار داشت: این هیئت جهت سرمایه گذاری در تصفیه خانه آب لنگرود، به این شهرستان سفر کردند.

شهردار لنگرود با تاکید بر اینکه این پروژه بسیار مهم و تاثیرگذار است گفت: این هیئت چینی توسط بانک سرمایه‌گذاری زیربنایی آسیا به لنگرود آمدند و ما امیدوار هستیم قراردادها هرچه سریعتر منعقد شود.

وی سفر هیئت تجاری مذکور به لنگرود را دو روزه اعلام کرد و افزود: نشست با سرمایه‌گذاران و تجار شهرستان، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی برای سنجش فرصت‌های سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه‌های این هیئت تجاری خارجی بود.

کحالی با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای جذب سرمایه‌گذار خارجی ابراز داشت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گوناگون از دیگر برنامه‌های هیئت اقتصادی مذکور بوده است.

وی افزود: این سرمایه‌گذاران که به‌صورت هلدینگ در کشور چین فعالیت می‌کنند پس از بررسی‌های لازم در مورد مزیت‌های جذب سرمایه‌گذار خارجی، دعوت شدند تا در پروژه احداث تصفیه خانه آب لنگرود به ارزش ۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کنند.

کحالی با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری لنگرود در نظر گرفته شده است اظهار داشت: ۶۰ درصد از مقدار بودجه مشخص شده به‌صورت جاری و الباقی آن عمرانی است.

شهردار لنگرود با اشاره به اینکه اکنون زمانی است که شهر لنگرود تبدیل به یک کارگاه سازندگی شده است افزود: در سال ۹۵ بیش از ۳۵ هزار متر مربع عملیات آسفالت در لنگرود انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در شهرداری و همچنین شورای اسلامی شهر لنگرود همواره این است که این شهر ساحلی را تبدیل به نگین درخشانی کنیم که در شان و منزلت شهروندانش باشد افزود: در آینده نزدیک شهروندان فهیم لنگرود تغییرات عظیم و مثبتی را مشاهده و لمس خواهند کرد.

سرمایه گذاری زیربنایی بانک آسیا برای اجرای طرح شبکه‌های جمع آوری، انتقال و احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب در ۵ شهر استان گیلان است.

همچنین هیئت تجاری چینی جهت بررسی مزیت‌های اقتصادی منطقه برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اعم از پسماند، ساخت کارخانه زباله سوز، ساخت کارخانه زباله سوز، گردشگری و گیاهان گلخانه‌ای به استان گیلان سفر کرده است.

برچسب‌ها