خرم آباد- کتاب مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی با عنوان ریفرم در ابتدای سال ۹۶ در مراسمی با حضور مهمانان ویژه رونمایی می‌شود.

کاریکاتوریست لرستانی مجموعه آثار خود را به چاپ می رساند

به گزارش قدس آنلاین، آرش فروغی اظهار داشت: این کتاب گوشه‌ای از فعالیت ۱۵ ساله را به نمایش می‌گذارد؛ کتاب ریفرم با تلاش حوزه هنری لرستان گردآوری‌شده و شامل ۲۵ اثر رنگی در قطع خشتی است که توسط انتشارات سوره منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کتاب در ۸۴ صفحه به چاپ می‌رسد، افزود: مقدمه کتاب به قلم استاد سید مسعود شجاعی طباطبایی نوشته‌شده و در این کتاب مطالبی به‌صورت نقد آثار از جواد علیزاده، بهمن عبدی و علیرضا ذاکری نوشته‌شده است.

این کاریکاتوریست لرستانی بیان کرد: نقد و بررسی آثار توسط بزرگان هنر کاریکاتور چهره دنیا از جمله یان اوپ دوبیک، جیتت کاستانا، ادواردو باپتیستاو، لوئیز کارلوس فرناندز، شانکار پامارثی، برونو تس، امیر تقی و والتر توسکانو در این کتاب آمده است.

وی با بیان اینکه این کتاب به‌صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی است، عنوان کرد: طرح جلد و کاریکاتور اثر هادی اسدی از بهترین‌های هنر کاریکاتور چهره ایران است و این کتاب در اوایل سال ۹۶ طی مراسمی با حضور مهمانان ویژه رونمایی می‌شود.

فروغی تصریح کرد: حدود ۷۰ اثر در کارنامه فعالیت خوددارم که از این تعداد آثار منتخبم که مقام‌های شاخصی را کسب کرده‌اند انتخاب و باهدف معرفی فعالیت‌های هنری ام به همراه شناسنامه به چاپ می‌رسد.

برچسب‌ها