کرمان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از چاپ آثار برگزیده همایش علمی پژوهشی «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» در فصلنامه علمی پژوهشی «فرهنگ رضوی» خبر داد.

آثار برگزیده همایش «سبک زندگی در فرهنگ رضوی» در فصلنامه پژوهشی جشنواره امام رضا(ع) چاپ می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسحاقی در این رابطه اظهار کرد: همایش ملی سبک زندگی در فرهنگ رضوی از مجموعه برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت ۹۶ برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با سیره امام رضا (ع) با محورهای تکریم سالمندان در خانواده بر اساس آموزه‌های رضوی، مبارزه با تجمل‌گرایی در خانواده بر اساس آموزه‌های رضوی، نقش مصرف و درآمد در پایداری خانواده بر اساس آموزه‌های رضوی و خانواده و سرمایه اجتماعی در فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پوستر و فراخوان همایش ملی علمی پژوهشی سبک زندگی در فرهنگ رضوی منتشر و به دانشگاه های سراسر کشور ارسال شده است، ادامه داد: تمامی اطلاع‌رسانی‌ها و فرآیند ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی Jonobkerman.shamstoos.ir   و portal.shamstoos.ir  انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه مقالات باید از محتوای همسو با اهداف جشنواره برخوردار باشند، ادامه داد: مقالات برگزیده همایش در صورتی که در جایی دیگر منتشرنشده باشند و ضوابط لازم را به لحاظ علمی دارا بوده و در مرحله داوری فصلنامه علمی پژوهشی فرهنگ رضوی امتیازات لازم را کسب کنند، در این فصلنامه منتشر می‌شوند.

اسحاقی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله تا تاریخ ۳۱ خرداد ۹۶ و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۶ و زمان برگزاری همایش نیز اوایل آبان ماه ١٣٩٦ است.

برچسب‌ها