رشت_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان رویکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال را رویکردی اجتماعی دانست. 

رویکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال رویکردی اجتماعی است 

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با بیان اینکه پلیس با تمام توان کار می‌کند تا حوادث چهارشنبه آخر سال برای شهروندان پشیمانی به بار نیاورد، گفت: تامین امنیت و آرامش جامعه همواره از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده است.  
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس هیچ مشکلی با شادی و نشاط شهروندان ندارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی تنها با شادی‌های کاذب و غیراصولی که موجبات خسارت به اموال عمومی و مردم جامعه را فراهم می‌آوردند، برخورد می‌کند.  
وی با تاکید بر اینکه متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود، خاطرنشان کرد: خودروهایی که برای مردم مزاحمت ایجاد کنند نیز تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف باقی می‌مانند.  
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان رویکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال را رویکردی اجتماعی دانست و افزود:‌ اطلاع رسانی و آکاه‌سازی معاونت اجتماعی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال داشته باشد.  
این مقام انتظامی وضعیت امنیتی استان گیلان را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت:‌ همکاری پلیس با خانواده‌ها، حوادث ناگوار و هنجارشکنی‌های چهارشنبه آخر سال را به حداقل خواهد رساند.  
سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه شرکت نارگستر سپاهان با برند طاها تنها عامل فروش مجاز مواد نورافشانی و محترقه مجاز در استان گیلان است، خاطرنشان کرد:‌ شهروندان با مراجعه به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌توانند نسبت به خرید و استفاده از این مواد محترقه بی‌خطر و نورافشانی استفاده نمایند.  
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در خاتمه از همه خانواده‌ها و به خصوص جوانان و نوجوانان خواست از خرید هر نوع مواد محترقه خطرآفرین اجتناب نمایند و از عواقب ناگوار استفاده از این مواد، پرهیز کنند.

برچسب‌ها