اهواز_ فرماندار کارون گفت: ۲میلیارد ریال اعتبارات جهت بازسازی تاسیسات آب شرب و بازسازی کانال های دفع آب های سطحی اختصاص داده شده است.

کانال‌ دفع آب‌های سطحی و شبکه آبرسانی بازسازی می شود

معصومه خنفری در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات مدیریت بحران استان بوده است که امیدواریم به بهبود وضعیت شهرستان کارون به ویژه در این ایام کمک کند.

وی افزود:با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، یک میلیارد ریال برای بازسازی کانال‌های دفع آب‌های سطحی شهرستان کارون اختصاص یافته است؛ با توجه به آب‌گرفتگی معابر در شهرستان، برنامه‌ریزی جهت حل این معضل در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار کارون بیان کرد:باید تلاش شود که مشکل آب گرفتگی و تجمع آب سطحی به صورت اساسی برطرف شود و در این خصوص اقداماتی انجام خواهد شد.

خنفری با اشاره به فرسودگی شبکه آبرسانی شهرستان کارون عنوان کرد: وضعیت شبکه آبرسانی مورد توجه ویژه است و در این راستا اعتباراتی به میزان  یک میلیارد ریال برای بازسازی تاسیسات آب شرب جذب شده است تا بتوان قدم تاثیرگذار جهت ارتقای کیفیت شبکه آبرسانی برداشت.

فرماندار کارون گفت:تلاش ما این است که با پیگیری جدی اقدامات اثربخش و ماندگار در شهرستان کارون و در راستای خدمت به مردم شریف این شهرستان انجام شود.

برچسب‌ها