اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح آرامش هفت خبر داد و گفت: در این طرح انتظامی ۱۴۵ معتاد تابلو دستگیر و پنج محل فروش مواد افیونی پلمپ شد.

۱۴۵ معتاد در طرح آرامش ۷ دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی در این باره اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و در راستای افزایش و ارتقائ امنیت اجتماعی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر با عنوان طرح آرامش هفت اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح یک روزه تعداد ۱۴۵ نفر معتاد تابلو دستگیر و پنج منزل فروش مواد مخدر با هماهنگی قضائی پلمپ شد.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و افراد دستگیر شده به مراجع قضائی و مراکز درمانی تحویل داده شدند.

 یاردوستی با اشاره به اینکه یکی از معضلات و مشکلات اساسی و اجتماعی در جوامع قاچاق موادمخدر، توزیع و مصرف آن است تصریح کرد: بی گمان این پدیده در جامعه اثرات منفی بر جای گذاشته و باعث بروز بسیاری از جرائم و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

سرهنگ یاردوستی تأکید کرد: در راستای خواست و انتظارات مردم شریف اصفهان و قرار گرفتن در آستانه سال نو و پاکسازی چهره شهر از معتادان سارق و متهاجر و کارتون خواب این طرح یک روزه توسط کلیه ماموران کلانتری های این شهر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان افزود: مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر جزء اولویت های اصلی نیروی انتظامی به منظور کمک به سالم سازی جامعه می باشد.

برچسب‌ها