بروجرد- کارگران شهرداری بروجرد در سومین روز از تجمعات اعتراض آمیز برای استیفای ۷ ماه حقوق معوق خود دست از کار کشیده و از جمع‌آوری زباله‌ها خودداری کردند.

حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد مانع جمع آوری زباله ها شد

به گزارش قدس آنلاین، کارگران شهرداری بروجرد در سومین روز از تجمعات اعتراض آمیز برای استیفای ۷ ماه حقوق معوق خود دست از کار کشیده و از جمع‌آوری زباله‌ها خودداری کردند.

به گزارش قدس آنلاین کارگران شهرداری بروجرد در پی تهدید روز گذشته خود مبنی بر دست کشیدن از کار در صورت عدم تسویه حساب از جمع‌آوری زباله‌ها خودداری کرده و در اقدامی هماهنگ مقابل شهرداری بروجرد برای سومین روز پیاپی تجمع اعتراض آمیز کردند.

کارگران شهرداری بروجرد در حالی از جمع آوری زباله ها سر باز زدند که پیش از این اعلام کرده بودند در صورت عدم دریافت حقوق معوقه خود اقدامی برای جمع آوری زباله ها نخواهند کرد.

گفتنی است کارگران سازمان های خدمات شهری، فضای سبز و عمران طی تجمعی خواستار توجه مسئولان نسبت به تعیین تکلیف وضعیت پنج تا هفت ماه حقوق معوق خود شدند.

در این راستا فرامرز رضایی معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد  با بیان اینکه نسبت به اعزام ماشین آلات شهرداری برای پاکسازی معابر مملو از زباله اقدام شده است اظهار داشت: در اسرع وقت نسبت به پاکسازی شهر از وجود زباله‌ها اقدام می شود.

برچسب‌ها