ساری- استاندار مازندران گفت: هزار و ۴۳ واحد تولیدی استان در ۹ ماه نخست سال از بانک های استان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

بانک های مازندران به هزار و ۴۳ واحد تولیدی تسهیلات داده اند

به گزارش قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از مدیران بانک ها و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران اقدامات بانک های مازندران در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان را اقدامی شایسته و جهادی ارزیابی و اظهار کرد: بانک های مازندران در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه پرداخت ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۴۳ واحد تولیدی حوزه صنعت و کشاروزی در مدت ۹ ماه پراخته اند، افزود: از این تعداد واحد تولیدی ۳۲۲ واحد در حوزه صنعت و ۷۲۱ واحد در حوزه کشاورزی از تسهیلات برخوردار شدند.

استاندار مازندران در این جلسه به رشد هفت و دو دهم درصدی اقتصاد این استان در ۹ ماه اول امسال اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید حرکت خوبی در حوزه صنعت ایجاد کرده است.

وی وضعیت استان را در ارائه بسته رونق تولید تشریح کرد و گفت: در حوزه طرح های صنعتی، مازندران با پرداخت تسهیلات به ۳۲۲ واحد تولیدی در جایگاه سوم کشور قرار دارد و در حوزه طرح های کشاورزی با پرداخت تسهیلات به ۷۲۱ واحد تولیدی کشاورزی رتبه اول را کسب کرده ایم.

فلاح همچنین به رتبه بانک های استان در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید در کشور اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات به ۵۱۰ واحد تولیدی، بانک ملت با پرداخت تسهیلات به ۹۴ واحد تولیدی و بانک توسعه تعاون با پرداخت تسهیلات به ۲۲ واحد تولیدی رتبه اول کشور را دارند.

وی افزود: بانک صنعت و معدن با پرداخت تسهیلات به ۶۲ واحد تولیدی رتبه دوم کشور، بانک صادرات با پرداخت تسهیلات به ۶۲ واحد تولیدی رتبه دوم کشور، بانک ملی با پرداخت تسهیلات به ۱۳۹ واحد تولیدی رتبه سوم کشور، بانک سپه با پرداخت تسهیلات به ۷۲ واحد تولیدی رتبه چهارم کشور، بانک رفاه با پرداخت تسهیلات به ۴۰ واحد تولیدی رتبه چهارم کشور و بانک تجارت با پرداخت تسهیلات به ۳۸ واحد تولیدی رتبه پنج کشور را کسب کرده اند.

استاندار مازندران یکبار دیگر از مساعدتها و همکاری های صمیمانه مدیران عامل بانکها در رفع موانع تولید در استان تقدیر و تشکر نمود و گفت : در سایه همکاری، همدلی و همراهی همه مدیران استان،   مازندران موفق شد در جمع شش استان برتر کشور در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

برچسب‌ها