ساری- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اسلام برای سعادت انسان قواعد و دستورالعمل های بسیاری دارد که می تواند در مدیریت به ما کمک کند.

مدیران از قواعد دین پیروی کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر دوشنبه در هفتمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی مازندران اهتمام به ترویج فرهنگ مهدوی در سال جدید را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مسئله انتظار از ضروریات جامعه مهدوی است.

وی با بیان اینکه توسل به اهل بیت(ع) از راهکاری لازم برای رسیدن به سعادت بشر دانست و گفت: برای عبور از سیم خاردارهای نفس باید تلاش های خود را خالص کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه پایه و اساس عمل معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: راه رسیدن به اخلاص و گام اول آن نیت خالصانه و پس از آن تلاش در جهت تحقق نیت ها است.

وی ادامه داد: نقش اخلاق اسلامی در مدیریت بسیار مهم است و باید در امور مدیریتی به تصمیم گیری ها، قضاوت ها، گفتار و برخورد با زیردست و مراجعان تلاش کنیم که رضای خداوند را به دست آوریم.

حجت الاسلام شکریان امیری تأکید کرد: اسلام دینی است که به انسان خدمت می کند و اگر قرار است در جامعه اسلامی مشکلی را برطرف کنیم باید در حوزه دین و اهل بیت(ع) باشد و کار برای خلق خدا اگر خالصانه باشد ارزش الهی پیدا می کند.

وی برخی ویژگی های مدیریت اسلامی را برشمرد و گفت: اسلام می خواهد انسان به سعادت برسد و برای رسیدن به این هدف قواعد و دستورالعمل های بسیاری دارد و ما باید دقت کنیم تا رفتارمان در جایگاه مدیریتی با این دستورالعمل ها مخالف نباشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۳۹۵و تدابیر لازم در جهت ورود به سال جدید تاکید کرد  : باید تمام نقاط ضعف و قوت سال ۱۳۹۵ بررسی شود و برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

برچسب‌ها