بیرجند- رئیس دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی از ارسال کاروان تجهیزات نور به ۱۸ کانون فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی خبر داد.

کاروان تجهیزات نور به ۱۸ کانون فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم سبزه‌کار ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم ارسال کاروان تجهیزات نور به کانون‌های فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز کاروان‌هایی در قالب تجهیزات نور، به کانون‌های فرهنگی ‌خراسان‌جنوبی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این راستا هر کاروان شامل تجهیزاتی از جمله ۴ عدد میز مبلی، یک صندلی، دو کارتن کتاب، تابلو، یک میز اداری و یک قفسه کتابحانه است.

 رئیس دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی اعتبار این تجهیزات را ۲۲ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این تجهیزات به ۶ کانون در شهرستان قاین، ۲ کانون در شهرستان زیرکوه، ۴ کانون در شهرستان بیرجند، یک کانون در سربیشه، ۲ کانون در شهرستان خوسف و ۳ کانون در شهرستان درمیان ارسال شد.

سبزه کار به اهداف راه اندازی کانون های فرهنگی و هنری در مساجد اشاره کرد و یادآور شد: مبارزه اصولی با جنگ نرم، جذب جوانان به مساجد و احیای کارکردهای این مراکز امن الهی از جمله اهداف راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد است.

وی با بیان اینکه امروز ۱۸ کانون فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی تجهیز شدند تصریح کرد: در دهه فجر و ۱۸ اسفندماه سال گذشته و همچنین ۱۹ مهر و دهه فجر امسال، کاروان‌های تجهیزات نور به کانون‌های فرهنگی ارسال شده است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۸۳ باب کانون فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی فعال است گفت: از این تعداد ۲۱۹ کانون شهری و ۳۶۴ کانون روستایی بوده است.

برچسب‌ها