بیرجند- معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در خراسان جنوبی رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین مؤمنی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» بیان کرد: این جشنواره در زمینه مستند، فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی و رادیویی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این راستا تاکنون ۱۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که محل ثبت و ارسال آثار تا اردیبهشت ماه سال آینده نیز تمدید شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به برگزاری ۴۰ دوره از مسابقات قرآن در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام از علاقه‌مندان در مسابقات قرآن کریم از بهمن ماه امسال آغاز و تا فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

مومنی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۶۱ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: همچنین این آمار رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برداران برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در بخش خواهران ۱۱ رشته و در بخش برادران ۱۶ رشته وجود دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ۸۰۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد گفت: امیدواریم در سال آینده با بیان آمار مسابقات و شرکت‌کنندگان برتر در کشور حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشیم.

مومنی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی ۴۰ دوره از مسابقات قرآن کریم در اردیبهشت ماه سال آینده به مدت یک ماه برگزار می‌شود تصریح کرد: در این راستا راه یافتگان به مرحله استانی نیز در مردادماه ۹۶ با هم به رقابت خواهند پرداخت.

برچسب‌ها