حاشیه های دنیای سیاست/ثابت کن یا بی خیال شو!

درس تاریخ "ظریف"

قدس/ وزیر خارجه ایران به سخنان نتانیاهو – نخست وزیر موجودیت صهیونیستی- که ایرانی ها را به توطئه برای کشتار یهودیان در روزگار باستان متهم کرده، واکنش نشان داده و آن را استناد به تاریخ جعلی و تورات تحریف شده، می داند. ظریف همچنین 3 بار نجات قوم یهود به دست خشایارشاه اول، کوروش کبیر و پس از جنگ جهانی دوم را یادآوری کرده است.

رسوایی به سبک فرانسوی

عصر ایران/ یک هفته‌نامه فرانسوی نوشت : «فیون» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه 2 دست کت و شلوار گران‌قیمت به ارزش 10 هزار دلار خریده که چک آن را دوست ثروتمندش داده است. این هفته نامه می افزاید: این خبر یک افشاگری جدید و مایه رسوایی «فیون» است!

مستقلِ مستقل

 ساعت24/ حجت‌الاسلام محمد اشرفی ‌اصفهانی- رئیس هیأت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری- درباره احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: قرص و محکم وارد صحنه می‌شوم و به نفع روحانی کناره‌گیری نمی کنم و به عنوان نامزدی مستقل حضور دارم.

ارتباط در حد صفر!

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته دیلی میل، دونالد ترامپ جونیور- پسر ارشد ترامپ- اعلام کرد: از زمان ورود پدرم به کاخ سفید، ارتباط من و پدرم در حد صفر است.

ترامپِ هلندی

باشگاه خبرنگاران/ ان بی سی نیوز در گزارشی، خیرت ویلدرس- رهبر حزب آزادی هلند- را ترامپِ هلند نامید. وی افزون بر رنگ موی مشابه ترامپ، دیدگاه های اسلام ستیز دارد.

مشاور خاورمیانه ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ وبسایت صهیونیستی تایمز آو اسراییل با انتشار عکس یادگاری نتانیاهو با تونی بلر-نخست وزیر پیشین انگلیس- با نقشه ایران، از درخواست تیلرسون از بلر به عنوان «مشاور امور خاورمیانه» دولت ترامپ خبر داد.

ثابت کن یا بی خیال شو!

ایسنا/ راشاتودی خبر می دهد، مک‌کین- سناتور جمهوریخواه آمریکا- از ترامپ خواست یا شواهدی در اثبات ادعای شنود تماس‌هایش در جریان کمپین انتخاباتی اش، به وسیله اوباما ارایه کند یا اینکه از ادعای خود دست بکشد.

ترامپ ترور می‌شود ؟!

جام جم/ یک پیشگوی عرب معتقد است، ترامپ دوره ریاست جمهوری خود را به پایان نمی رساند و سرنوشت او مانند جان اف کندی- رئیس‌جمهور پیشین آمریکا- خواهد بود.

تجمل‌گرایی شاه سعودی

جام نیوز/ به گزارش اسپوتنیک، ملک سلمان پادشاه سعودی در سفر 4 روزه اش به ژاپن با هیأت همراه، 1000 اتاق در یکی از گرانترین هتل‌ها و 500 لیموزین را رزرو کرد.

حساب سرانگشتی

شفاف / رئیس مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک گفت : با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید در هر ساعت شش کانتینر پوشاک قاچاق وارد کشور می‌شود که اختلاف فاحشی با واردات رسمی دارد.

نمایندگان سختکوش من

خبر آنلاین / دونالد ترامپ در تازه ترین توییت خودش، بازهم رسانه ها را هدف قرار داد و نوشت : مایه تعجب است که بسیاری از رسانه ها تا چه اندازه نسبت به نمایندگان سخت کوش من، گستاخ هستند.

برچسب‌ها