اصفهان- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: پلیس راه استان اصفهان با کلیه امکانات تجهیزاتی و پرسنلی در طرح نوروزی شرکت می کند و با بکارگیری ۱۰۰ درصد امکانات در صدد تامین ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در جاده های این استان است.

۱۰۰ درصد امکانات را برای تامین امنیت مسافران بکار می گیریم

سرهنگ حسین پورقیصری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: طرح نوروزی پلیس اصفهان از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ایجاد ایستگاه های امنیت و سلامت در ۳۰ نقطه پر تردد استان اصفهان، تصریح کرد: ایستگاه های امنیت و سلامت به منظور کاهش تصادفات و تلفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی دایر شده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: از دیگر اقدامات در حال انجام برای تامین ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اجرای طرح کنترل ناوگان عمومی مسافر در مبدأ، بازدید مشترک کارشناسان پلیس راه و اداره کل راهداری در مسیرهای جاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و توجیه رانندگان شرکت های مسافربری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر ناوگان عمومی مسافربری توسط سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان یا «سپهتن» در جاده های کشور و البته در جاده های این استان در حال اجرا است.

سرهنگ پورقیصری یادآور شد: این سامانه با هدف ارتقای ایمنی و نظارت دقیق بر عملکرد این ناوگان از سوی مراجع و مسؤلان ذیربط طرح ریزی شده که بر اساس آن دستگاهی در اتوبوس ها، کامیون ها، مینی بوس ها نصب می شود که از طریق این دستگاه ارتباط پایداری با خودرو برقرار می شود.

وی اضافه کرد: بکارگیری کلیه دوربین های ثبت تخلف و هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمت رسان از جمله امداد خودروها، اورژانس و هلال احمر نیز برای نوروز ۹۶ انجام شده است.

برچسب‌ها