یزد- رئیس حوزه هنری یزد گفت: هفته هنر انقلاب فرصت بسیار مغتنمی برای ارائه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از هنر و ابزار هنری است و باید از قدرت و ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین و ترویج هنر متعهد و انقلابی بهره گرفت.

هفته هنر انقلاب فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق کوچک‌زاده در نشست برنامه‌ریزی هفته هنر انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و تقارن آن با سال نو، بر برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های هفته هنر انقلاب با همکاری همه دستگاه‌ها و حضور گسترده مردم هنرمند پرور یزد تأکید کرد.

وی اظهار داشت: شهید سید مرتضی آوینی راه پرداختن به آرمان‌های متعالی را به ما نشان داده و وظیفه ما است که این مسیر را هنرمندانه ادامه دهیم.

کوچک‌زاده بر لزوم استفاده از ظرفیت و توانایی هنرمندان در تمام مناسبت‌ها به ویژه هفته هنر انقلاب تأکید کرد و افزود: در این هفته همچنین باید از قدرت و ظرفیت رسانه‌ها از جمله صدا و سیما برای تبیین و ترویج هنر متعهد و انقلابی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه توانمندی و قابلیت‌های حوزه هنری و هنرمندان مرتبط، آن طور که شایسته است شناخته نشده، تصریح کرد: هر چند این مرکز از ابتدای تأسیس تاکنون در حوزه فرهنگ و هنر استان مؤثر و جریان ساز بوده ولی برای معرفی این ظرفیت‌ها به جامعه باید بیشتر تلاش‌کنیم البته بخشی از این رسالت مهم نیز بر عهده خود هنرمندان است.

این مسئول پرورش، حمایت و هدایت استعدادهای هنری جوان را از مهمترین وظایف این نهاد برشمرد و با اشاره به اینکه حوزه هنری باید پاتوق اهالی هنر باشد، افزود: با راه اندازی «نارنجستان هنر» در هفته هنر انقلاب زمینه حضور پررنگ‌تر هنرمندان رشته‌های مختلف در این مرکز فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها