اهواز _ استاندار خوزستان با تاکید بر پیگیری‌، مصر بودن به انجام کارها و حل مشکلات و فراموش نکردن انجام اقدامات مورد نیاز در غیزانیه، گفت: با انجام این اقدامات، سال آینده چهره غیزانیه تغییر خواهد کرد.

برخی هماهنگی ها برای حل مشکلات منطقه «غیزانیه» صورت گرفته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه رسیدگی به مشکلات بخش غیزانیه اظهار کرد: دو ماه گذشته از بخش غیزانیه بازدیدی صورت گرفت که طی آن مقرر شد در این بخش اقداماتی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از این اقدامات در غیزانیه آغاز شده، افزود: بیشتر کارها باقی مانده که یا آغاز نشده یا مقدمات نرم افزاری آن فراهم نشده است و در این زمینه تأکید می کنم که این کارها با سرعت بیشتری انجام گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برخی هماهنگی های عملیاتی پس از مناقصه آبفای روستایی تأمین می شود، ادامه داد: مثلا ۳۰ کیلومتر خط لوله ای که قرار است شرکت نفت برای بخش غیزانیه تأمین کند،

وی با بیان اینکه پروژه‌های راهسازی نیز قرار است در مسیرهای مورد نظر دنبال شود، خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی مسیرهایی که جزو تعهدات شرکت نفت و اداره کل راه و شهرسازی بوده، آغاز شده است.

شریعتی عنوان کرد: قرار است دوربرگردان‌های مورد نیاز در بخش غیزانیه را اداره کل راه و شهرسازی احداث کند. در بحث روشنایی نیز اداره برق نسبت به حل مشکل روشنایی مناطق بخش غیزانیه اقدام خواهد کرد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: شرکت گاز نیز نسبت به گازدار کردن بخش‌های بدون گاز غیزانیه اقدام و از سال آینده نسبت به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

گفتنی است شریعتی در سفر دو ماه پیش خود به این منطقه وعده تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و تکمیل سیستم آبرسانی منطقه را تا سه ماه آینده وعده داده بود. همچنین به مردم منطقه وعده تأمین راه روستایی را به طول بیش از 50 کیلومتر را داده بود.

شریعتی در غیذانیه به لزوم احداث مدارس دخترانه در منطقه هم اشاره کرده و دستور داده بود که فورا مدرسه ای در منطقه دایر شود. حل مشکل گاز در منطقه هم با تأمین 216 کیلومتر لوله گذاری از دیگر وعده های استاندار خوزستان به مردم غیذانیه بود. 

برچسب‌ها