بجنورد- شهردار بجنورد گفت: توجه به ترافیک شهر بجنورد ازاولویت های شهرداری درسال آینده است.

ترافیک شهر بجنورد از اولویت های شهرداری در سال آینده است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کیوان دژهوت بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهارداشت: این موضوع شامل احداث پارکینگ، بازگشایی معابرو خیابان ها و اجرای طرح مطالعات جامع ترافیکی است.
وی افزود: احداث پارکینگ طبقاتی با پیگیری های لازم با ساخت دوطبقه پارکینگ در کمیسیون ماده ۱۰۵ تصویب شده که عملیات اجرایی آن ازسال آینده آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه وزارت کشور ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید نردبان های آتش نشانی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم خرید نردبان آتش نشانی برای استان درسال آینده محقق شود.
وی همچنین ازتبدیل وضعیت ۵۲۰ نفر از نیروهای قراردادی شهرداری تا پایان فروردین ماه آینده خبرداد و گفت: ۴۱۱ نفرنیروی شرکتی که به صورت موقت تبدیل وضعیت شدند می توانند در آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز شرکت کنند.
دژهوت با اشاره به تحقق ۶۲ و نیم درصدی بودجه شهرداری درسال ۹۵ اظهارداشت: درسال جاری ۱۳۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری بجنورد تصویب شد که ۸۵ میلیارد تومان جذب شده و تا پایان سال مالی به ۹۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.
وی یادآورشد :۴۵ میلیارد تومان هزینه عمرانی و ۴۰ میلیارد تومان هزینه جاری شهرداری درسال جاری بوده است.
 وی ادامه داد: دربحث خدمات شهری کمک به سازمان های وابسته به شهرداری، امسال ۲و نیم برابر افزایش یافته است. 
وی کمک دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به سازمان اتوبوسرانی ، ۳ میلیارد تومان به سازمان آتش نشانی و پرداخت معوقات سازمان پسماند و فضای سبز را ازجمله این حمایت ها برشمرد.
شهردار بجنورد دربخش دیگری از پرداخت ۱۵ میلیارد تومان بدهی شهرداری به سایرنهادها خبردادو گفت: در مجموع نیز ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بخشودگی جرایم از سازمان تامین اجتماعی و سازمان اقتصادودارایی استان اخذ کردیم.
دژهوت همچنین به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان از بدهی دستگاههای اجرایی استان به شهرداری تا پایان فروردین ماه سال آینده اشاره کرد و افزود: تمام این مبلغ برای پروژه های عمرانی هزینه می شود.

برچسب‌ها