رشت- مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان گفت: آمبولانس های اورژانس گیلان از عصر امروز (سه شنبه) در مکان های پرتجمع در مناطق مختلف استان مستقر شدند.

آمبولانس های اورژانس  گیلان در مکان های پر تجمع مستقر شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیمان اسدی گفت: تعدادی از آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان به مناسبت چهارشنبه سوری در میدان ها و مکان های پرتجمع کلانشهر رشت و سایر شهرستان های استان برای خدمات رسانی احتمالی مستقر شده اند.

وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل کشوری استقرار آمبولانس های ۱۱۵ با تجهیزات دارویی و امکانات مورد نیاز از ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه) آغاز شده و تا یک بامداد فردا (چهارشنبه) ادامه دارد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان یادآور شد: تاکنون حادثه ای مبنی بر امدادرسانی مربوط به حوادث چهارشنبه سوری گزارش نشده است.

۶۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در گیلان و تمامی نیروهای ۱۱۵ استان برای امدادرسانی احتمالی چهارشنبه سوری به صورت ویژه آماده باش هستند، ۱۱۵ گیلان دارای بیش از ۴۰۰ نیرو، ۹۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

به گزارش قدس آنلاین ،حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته در گیلان، ۱۰۶ مصدوم و یک فوتی ( پسر ۱۶ ساله در رشت) بر جا گذاشت که ۲۵ نفر از مصدومان توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در بیمارستان بستری شدند و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند، بیشترین ماده انفجاری ترقه و بیشترین نوع آسیب نیز سوختگی بوده است. 

برچسب‌ها