مشهد- ورزشگاه بزرگ امام رضا(ع) شامگاه سه شنبه با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از ورزشکاران و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد  افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، رئیس هیئت مدیره تربیت بدنی آستان قدس رضوی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح این ورزشگاه بیان کرد:این ورزشگاه در راستای توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی و تاکید مقام معظم رهبری و مطابق با استاندارد های روز دنیا توسط آستان قدس رضوی احداث شده است.

خلیل اکبری با اشاره به این موضوع که آستان قدس رضوی تاکنون ۴ مجموعه ورزشی را در سطح مشهد به اتمام و بهره برداری رسانده است ادامه داد: ورزشگاه سرپوشیده امام رضا(ع) از پیشرفته‌ترین و مجهزترین ورزشگاه های کشور به شمار می رود.

وی بیان کرد: این ورزشگاه علاوه بر پیست دو و میدانی و امکانات موجود در یک استادیوم فوتبال مطابق استانداردهای فیفا، مجهز به ۱۰ سالن ورزشی استاندارد، توقفگاه خودرو و امکانات فرهنگی و رفاهی دیگر از قبیل آمفی تئاتر، سالنهای همایش، غذاخوری، موزه افتخارات ورزشی آستان قدس رضوی و کلاسهای مربیگری است.

وی افزود: سقف ورزشگاه نیز با مساحت ۱۸ هزار مترمربع از نوعی پارچه کششی عایق و ضدآب است که متداولترین شکل سقف سازی ورزشگاههای جهان به شمار می رود.

وی ادامه داد: تمامی سالن‌های ایجاد شده در این مجموعه دارای دسترسی متفاوت بوده و امکان استفاده مجزا برای بانوان و آقایان را فراهم کرده است.

اکبری با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی این مجموعه نیز بی نظیر است ادامه داد: این پارکینگ  دارای مساحتی بالغ بر ۳۶ هزار مترمربع در ۶ طبقه است و بالغ بر ۱۲۰۰ ماشین امکان پارک خودرو را دارد.

وی همچنین زمین چمن احداث شده در این مجموعه را در نوع خود بی نظیر عنوان کرد.

برچسب‌ها