بجستان-فرماندار بجستان در جمع ورزشکاران و هیئت های ورزشی این شهرستان با اشاره به اهمیت توجه به جوانان گفت: گام های اساسی در ارتقاء ورزش شهرستان کویری بجستان برداشته شود.

گام های اساسی در ارتقاء ورزش شهرستان کویری بجستان برداشته شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین  ابراهیمی روز سه شنبه در جمع مسئولان و جمعی از خیران با اشاره به اینکه نیروی جوان بزرگترین سرمایه کشور و این شهرستان است گفت: وقتی جوانان را ببینیم شاداب و با نشاط هستند امید به فردای بهتر را دراوج خواهیم دیدو تربیت بدنی در این زمینه می تواند گامهای مهمی بر دارد.

فرماندار بجستان افزود: دین اسلام دینی است همه جانبه و برای هر کاری برنامه دارد و برای ورزش و سلامت انسانی ارزش بسیار قائل شده و مانیز برگرفته از دستورات دینی لازم است در راه ارتقاء ورزش خصوصا در شهرستان کویری خودمان که دور از امکانات و تفریحات است گامهای اساسی برداریم.

وی گفت: تلاش داریم از حداکثر ظرفیتها استفاده کنیم کمبودها را خصوصا در روستاها با کمک خیران جبران کنیم که البته گامهای اساسی و خوبی در این زمینه برداشته شده است.

ابراهیمی با شاره به اینکه در شهری مانند بجستان که در حوزه فرهنگی و ورزشی و حجاب بانوان و مسائل شرعی و دینی سر آمد و مطرح است گفت: نیاز است با تعامل، همدردی و در کنار هم بودن به جوان بجستانی بها داده و از استعداد خوب این عزیزان با فراهم کردن زمینه ها در رشته های مطرح ورزشی کشوری نیز استفاده کنیم.

برچسب‌ها