کرمان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در چهارشنبه سوری امسال ۱۹ کرمانی دچار سانحه شدند که از این تعداد هفت نفر در بیمارستان به صورت سرپایی و بقیه در محل حادثه مداوا شدند.

۱۹ کرمانی در حوادث چهارشنبه سوری صدمه دیدند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد صابری صبح چهارشنبه با بیان اینکه شب گذشته ۱۹ نفر در حوادث چهارشنبه سوری در کرمان مصدوم شدند، اظهار کرد: مصدومیت این افراد جزئی بوده و خوشبختانه صدمه جدی به سلامت آن ها وارد نشده است.

وی با بیان اینکه هفت نفر از مصدومان به صورت سرپایی در بیمارستان و بقیه در محل حادثه مداوا شدند، افزود: شمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در سال گذشته هفت مورد بود که فقط دو مورد آن به بیمارستان ارجاع داده شد و مصدومیت آن ها در حد سوختگی های سطحی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: ۵۰ مورد حریق در شهر کرمان در چهارشنبه سوری رخ داده که نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۵ مورد حریق در شهر کرمان رخ داد، گفت: این امر می تواند نتیجه اقدامات فرهنگی و آگاه سازی جامعه درخصوص مخاطرات استفاده از مواد محترقه باشد.

وی ادامه داد: به منظور افزایش آگاهی های مردم در این زمینه هشت هزار بروشور آموزشی در مدارس استان توزیع شد.

برچسب‌ها